اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

شرکت در انتخابات موجب خشنودی ولی‌عصر (عج) است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت‌: دشمن به دنبال ایجا‌د بحران در کشور است، اما حضور پر‌شور و گسترده مردم در انتخاب سبب خشنودی امام زمان (‌عج‌) بشویم.

شرکت در انتخابات موجب خشنودی ولی‌عصر (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف اظهار داشت: حقیقتا پر‌رنگ‌ترین ویژگی شهرستان کوهبنان حجاب و عفاف زنان و دختران دیندار این خطه عارف‌پرور است.

وی بیان داشت: آنچه که موجب می‌شود تا یک زن به خود ببالد، حجاب و عفاف است و اگر همین یک مقوله دچار آسیب شود، طبیعتا اگر تمام امکانات دنیا در اختیار او باشد، هیچ چیز ندارد و دچار بی‌هویتی است.

متقی تصریح کرد: از زمان کلید خوردن بحث انتخابات تمام‌ مسئولان نظام و در رأس آن‌ها مقام معظم رهبری بر حضور حد‌اکثری مردم در انتخابات تأکید کرده‌آند، زیرا حضور حد‌اکثری مردم در تمام‌ صحنه‌ها موجب نابودی و ذلت شرق و غرب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم دشمن به دنبال ایجا‌د بحران در کشور است، اما حضور پر‌شور و گسترده مردم و انتخاب یکی از کاندیداهایی که از تأیید شورای نگهبان گذشته‌، سبب خشنودی امام زمان (‌عج‌) بشویم و لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری بنشانیم و حافظ خوبی برای آرمان‌های امام (ره) و شهیدان باشیم.

اکرم کازرونی کارشناس مذهبی اداره کل آموزش و پرورش کوهبنان نیز با استناد به آیات و روایات گفت‌: انسان به طور فطری در زندگی طالب سعادت و زندگی‌ ارزشمند است و تلاش می‌کند با زندگی معنی‌دار خود به حیات طیبه دسترسی پیدا کند. 

وی اظهار داشت: طبق آیه قرآن کریم هدف از خلقت انسان تعبد و بندگی است، اما در بعضی خانواده‌ها و زندگی‌ها مردم از معیارهای حیات طیبه و معیارهای قرآن قدری فاصله گرفته‌اند.

کازرونی خاطر‌نشان کرد‌: کسی که عمل صالح انجام دهد به سعادت دنیوی و اخروی  می‌رسد، خواه این فرد مورد نظر مرد یا زن باشد و در این راستا حضرت زهرا (‌س) و  حضرت معصومه (‌س) به جایگاه و مقامی رسیدند که بسیاری از مردان جامعه هم هرگز به آن نمی‌رسند.

وی به استناد با آیات و روایات به مسئله حجاب افزود: زنان جامعه ما باید ‌حضرت زهرا (‌س) را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند و پوششی را که قرآن اجازه داده رعایت کنند.

کازرونی گفت: بنا به فرموده امام حسین (‌ع) لباسی که برای انسان شهرت ایجاد کند، خداوند بر آن لباس خشمناک و غضبناک است و کسی که لباسی بر تن کند که در شأن او نباشد، خداوند در روز قیامت لباسی از آتش بر او می‌پوشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول