اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه ایستادگی در شهرستان درگز:

انتخابات پرشور از نظام صیانت می‌کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه ایستادگی در شهرستان درگز گفت: مهم‌ترین کارکرد انتخابات، به صحنه آوردن مردم و حفاظت از صیانت نظام است.

انتخابات پرشور از نظام صیانت می‌کند

حسین محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به دلیل وجود محدودیت‌های قانونی اعمال شده از سوی مجلس شورای اسلامی، کاندیداها نتوانستند به‌صورت مناسبی تبلیغات خود را انجام دهند و این امر نیازمند چاره‌جویی جدی در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی است.

کاندیدای جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه درگز ادامه داد: آنچه در حال حاضر برای نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشکل‌ساز شده است، تفاسیر و استنباط‌های مختلفی است که در زمینه قانون تبلیغات برای کاندیداها به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: قانون تبلیغات بسیار باز است و کاندیداها از آن به صورت شخصی استنباط می‌کنند و به همین دلیل شکل تبلیغات ‌در مناطق مختلف کشور متفاوت شده است.

محمدزاده افزود: در شهرهای کوچک‌تر به دلیل ساختارهای قومی و وابستگی بیشتر مردم به یکدیگر میزان مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطعا بیشتر خواهد بود.

کاندیدای جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه درگز با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت ملی تصریح کرد: انتخابات عرصه تجلی حضور و مشارکت ملی است و مهم‌ترین کارکرد آن به صحنه‌آوردن مردم در کنار نمایش اقتدار ملی و صیانت از حاکمیت نظام است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی یک نماینده مطلوب ولایتمداری اوست و در همه حال باید فرامین مقام معظم رهبری را در همه امور فصل‌الخطاب بداند و از ورود به عرصه‌هایی که رهبر انقلاب آنها را خط قرمز معرفی کرده است، اجتناب کند.

محمدزاده اظهار داشت: مردم باید با حضور خیره‌کننده خود در روز دوازدهم اسفند یکبار دیگر به کشورهای استکباری نشان دهند که در همه حال پشتیبان نظام خود هستند و همواره فرامین رهبر معظم انقلاب را لبیک می‌گویند. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول