اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم پلدخترآماده شرکت در انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری فارس: مردم پلدختر آماده شرکت در انتخابات مجلس نهم هستند.

مردم پلدخترآماده شرکت در انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، با نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پلدختر آمادگی خود را برای شرکت فعال در این دوره از انتخابات اعلام می‌دارند.

محمد محمودوند یک شهروند پلدختری به خبرنگار فارس در پلدختر گفت: مردم مسلمان و انقلابی، با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، یک بار دیگر نشان می‌دهند، که همچنان به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و افکار بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری وفا دارند.

یک شهروند دیگر که خود را زهرا مهدوی معرفی کرد، گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات، صحنه پیکار دیگری در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است، که مردم شهرستان پلدختر در این صحنه نیز به پیروزی دیگری دست می‌یابند.

وی اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات و دادن رای به افراد معتقد به ولایت، نشان می‌دهند، که ضرورت‌های زمانی انقلاب اسلامی و کشور را بهتر از هر زمانی می‌شناسند.

شهریار دیناروند کارمند پلدختری گفت: من به تمام دوستان، آشنایان و اعضای خانواده‌ام توصیه خواهم کرد که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و میهنی است و باید تمام اقشار مردم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

دیناوروند ‌افزود: شرکت در انتخابات نمود مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و آحاد مردم ایران است و هرچه این مشارکت گسترده و پر طراوت باشد، موجب اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و یاس دشمنان می‌شود.

وی با مهم خواندن شرایط شرکت‌کنندگان در انتخابات و با تاکید بر ضرورت انتخاب افراد آگاه به مسایل دینی و سیاسی یادآور شد: نمایندگان این مجلس هر چه افرادی عالم و آگاه و متدین و معتقد به ولایت باشند، به همان نسبت آینده کشور بهتر و با ثبات‌تر می‌شود.

یک دانشجوی دانشگاه‌های پلدختر گفت: مردم پلدختر همان طور که در انتخابات گذشته نشان داده‌اند، در این انتخابات نیز با شکوه تمام شرکت می‌کنند و به کسانی که در حوزه‌های مختلف صاحب نظر و دارای تعهد و تخصص است  رای می‌دهند.

مصطفی الماسی افزود: هرچه تعداد شرکت‌کنندگان در این انتخابات بیشتر باشد به همان اندازه دشمنان انقلاب دچار ناامیدی می‌شوند و به همین علت مردم ایران، با درک انقلابی خود به طور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

فتح الله گل‌گلی یک کارگر اهل یکی از روستاهای پلدختر گفت: من در این انتخابات شرکت می‌کنم و به تمام دوستان نیز توصیه خواهم کرد که شرکت کنند.

یک فعال رسانه‌ای  و خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان پلدختر گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی، مردم باید با حضور فعال خود، بار دیگر نشان دهند، که پشتیبان نظام و رهبری بوده و توطئه‌های دشمنان انقلاب را با حضور حداکثری خود، خنثی خواهند کرد.

محسن مهرابی شرکت در این انتخابات را یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی دانسته و می‌گوید: حضور مردم در انتخابات، در واقع نشانه مشارکت دادن آنها در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی همچنین بر ضرورت حضور گسترده مردم در این انتخابات تاکید کرده و اعتقاد دارند، که این حضور، نقش مهمی در تثبیت موقعیت کشورمان در مجامع بین‌المللی دارد.

این خبرنگار پلدختری انتخابات باشکوه را موجب استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام دانست و افزود: حضور در انتخابات مجلس نهم به خاطر تحولات منطقه‌ای و توطئه‌های دنیای استکباری خیلی مهم و در اصل یک وظیفه دینی، انقلابی و ملی است.

مهرابی افزود: ملت باید با حضوری گسترده و گزینش فرد اصلح بار دیگر وحدت، همبستگی، ولایتمداری و دشمن شناسی خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات در اصل رای دادن به نظام و انقلاب اسلامی و مشتی کوبنده بر دهان همه بدخواهان و مخالفان نظام اسلامی است.

خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه ملت ایران طی 33 سال گذشته بارها شکوه همدلی، همبستگی و بصیرت خود را نشان داده‌اند، تاکید کرد: قطعاً روز 12 اسفند هم با حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، به روز بزرگ ولایتمداری و اوج وفاداری به نظام اسلامی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول