اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت نظارت کوهبنان:

بازرسان هیئت نظارت بر انتخابات آمادگی کامل دارند

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت نظارت انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: بازرسان هیئت نظارت بر انتخابات تمام نیروهای نظارتی و با داشتن اطلاعات عمیق و دقیق در روز انتخابات انجام وظیفه کنند.

بازرسان هیئت نظارت بر انتخابات آمادگی کامل دارند

رضا توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با توجه به ساعت‌های پایانی تبلیغات و شمارش معکوس برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی ‌با استناد به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبری در خطبه‌های نماز جمعه بهمن ماه سال جاری فرمودند که هر چه صندوق‌های رأی شلوغ‌تر و حضور مردم گسترده‌تر باشد، اعتبار کشور بالا می‌رود و مصونیت کشور بیشتر می‌شود.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله در روز جمعه 12 اسفند ماه با‌ر دیگر مردم ایران اسلامی همانند حضور پرشور و گسترده خود در 22 بهمن با حضور فعال خود در شعب اخذ رأی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

توکلی افزود: این حضور علاوه بر شاد کردن قلب مقام معظم رهبری‌، خانواده‌ معزز شهیدان‌، جانبازان‌، رزمندگان و ایثارگران خستگی را از تن تمام عوامل اجرایی‌، نظارت و بازرسی انتخابات رفع می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: آخرین جلسه و کلاس توجیهی ویژه سر ناظران و ناظر مسئولان انتخابات ‌نهم مجلس شورای اسلامی‌ در بخش طغرالجرد و بخش مرکزی برگزار شد تا تمام نیروهای نظارتی با داشتن اطلاعات عمیق و دقیق در روز انتخابات انجام وظیفه کنند.

وی تصریح کرد‌: در زمینه ‌معرفی نماینده نامزدها از سوی ستادهای انتخاباتی شهرستان طبق دستور‌العمل‌ها فرم مشخصات نماینده نامزدها و مدارک مورد نیاز‌، شرایط و چگونگی حضور و حدود وظایف هر نماینده نامزد تکثیر و در اختیار مسئولان ستادها قرار داده شده و یک روز قبل از انتخابات کارت شناسایی این افراد به مسئولان ستادها تحویل داده می‌شود.

توکلی اذعان داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و استناد به وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(‌ره) با حضور گسترده خود بهترین و اصلح‌ترین کاندید را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب و با این عمل خدا‌پسندانه زمینه ذلت و خواری دشمنان و ایادی داخلی آنان را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول