اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایت‌خواه:

سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند نه تعداد خودروها

خبرگزاری فارس: نامزد منتخب جبهه متحد اصولگرایان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان انواع توهمات گفت: برخی جای مردم را با خودروها در انتخابات اشتباه فرض کرده و فکر می‌کنند کثرت خودروهای همراه کننده به معنای پیروزی در انتخابات است.

سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند نه تعداد خودروها

ستار هدایت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برخی توهمات انتخاباتی اظهار کرد: توهم در هر دوره‌ای از انتخابات وجود داشته است و این دوره نیز مستثنی از گذشته نیست.

منتخب جبهه متحد و پایداری بیان داشت: این توهمات در مقاطع مختلف به گونه‌های متفاوت بوده و امروزه در برخی حوزه‌ها در قالب کاروان‌های تبلیغاتی چهره نشان داده است.

نماینده اصولگرای مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی به توهم پیروزی در انتخابات با تعداد خودروهای حمل کننده کاندیداها اشاره کرد و گفت: اگر همه کارخانه‌های خودروساز ایران نیز ما را در انتخابات همراهی کنند هنگامی که در دل مردم نباشیم در انتخاب آن‌ها جایگاهی نخواهیم داشت.

*مجلس نهم تفکر بلندپروازانه می‌خواهد نه کودکانه

این نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در دو مجلس اخیر بیان داشت: این گونه توهمی بسیار کودکانه به نظر می‌رسد و امیدواریم روزی فرا برسد که برخی از ما به اصطلاح سیاسیون مردم را بهتر بشناسیم.

هدایتخواه توهم را بدترین حالت روحی برای هر انسان در موقعیت‌های حساس و دشوار دانست و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نیز توهم موجب طرد و خانه‌نشینی بسیاری از بزرگان انقلاب شد که امیدواریم در انتخابات مجلس این توهم به چنان جایی ختم نشود.

وی با بیان این‌که مردم تصمیم خود را گرفته و اسیر جوسازی و غوغاسالاری در انتخابات نمی‌شوند، تصریح کرد: بر این باورم که در مجلس نهم تفکراتی این‌چنینی در اقلیت کامل باشند و بتوانیم با افکار بلند منتخبان آینده مردم ایران اسلامی را بهتر از گذشته بسازیم.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول