اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه مطبوعات همدان با صدور بیانیه‌ای مطرح کرد

حضور حداکثری در انتخابات عامل عقب‌نشینی دشمن است

خبرگزاری فارس: خانه مطبوعات استان همدان با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد و آن را عامل عقب‌نشینی دشمن خواند.

حضور حداکثری در انتخابات عامل عقب‌نشینی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خانه مطبوعات استان همدان با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده؛ بی‌شک انقلاب اسلامی ایران پدیده بی‌نظیر دوران معاصر است که مدل نوین مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کرده و در دهه چهارم حیات پرافتخار خود منشأ تحولات عمیقی در عرصه بین‌الملل به ویژه در خاورمیانه شده است.

اقتدار جمهوری اسلامی ایران روزافزون شده و روند رو به رشد بیداری اسلامی و تداوم سقوط حکومت‌های استبدادی وابسته به غرب و جایگزینی حکومت‌های مردمی در خاورمیانه و شمال آفریقا به دوستان انقلاب امید مضاعف داده و خشم دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکا و اسرائیل را برانگیخته است.

در ادامه آن می‌خوانیم؛ اما امروز "مجلس نهم" امتحان دیگری است که مردم سرافراز ایران و دوستداران انقلاب پیش رو دارند که با توجه به پشت سر گذاشتن فتنه 88، شرایط حساس منطقه، ترور دانشمندان هسته‌ای و از همه مهمتر تأکید ویژه مقام معظم رهبری بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات و با استناد به فرموده معظم له مبنی بر اینکه "حضور مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد" دایره اهمیت و حساسیت مضاعف این رویداد سیاسی را به رخ می‌کشد.

در پایان بیانیه آمده؛ جامعه مطبوعاتی استان همدان، با درک شرایط خاص امروز، تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی، همگام با دیگر اقشار جامعه حضور خود در انتخابات مجلس را تجدید با آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری می‌داند و از همکاران و مردم فهیم استان دعوت می‌کند با درایت و دوراندیشی، بار دیگر با خلق حماسه‌ای جدید دوستان انقلاب را خشنود و دشمنان را مأیوس کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول