اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌مقدم خبر داد

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات / شرایط بسیار آرام‌ و امن‌ است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: پلیس برای تامین کامل امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد.

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات / شرایط بسیار آرام‌ و امن‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در هیچ نقطه کشور وجود ندارد و پلیس نیز برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور آمادگی کامل را دارد.

و ی در ادامه با اشاره به تجمع غیرقانونی که قرار بود در 25 بهمن در تهران توسط برخی از عوامل بیگانه انجام شود خاطرنشان کرد: همه بدخواهان و معاندان در تلاش بودند تا در آستانه انتخابات مجلس نهم موج ناآرامی را توسط عوامل داخلی خود در کشور ایجاد کنند اما با هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: مردم با درک واقعیت‌ها و با بصیرت و هوشیاری جلوی هرگونه فتنه و توطئه دشمن ایستادند و نشان دادند که فریب دشمن را نمی‌خورند.

فرمانده نیروی انتظامی  با اشاره به امنیت خوب حاکم در سطح کشور، ضریب امنیتی در کشور را 60 درصد اعلام کرد و افزود: این امر در حالی است که ضریب امنیتی در کشور هایی که فریاد حقوق بشر و آزادی سر می دهند کمتر از 30 درصد است.

سردار احمدی مقدم در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شور و حال بیشتری نسبت به انتخابات‌های گذشته برخوردار باشد.

وی با اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در حین و بعد از برگزاری انتخابات افزود: تمام پیش بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با نشاط در کشور انجام شده و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توانسته‌ایم در مقایسه با انتخابات دوره‌های گذشته شرایط بسیار آرام تر و امن‌تری را در سطح کشور داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال با بیان اینکه پلیس برنامه‌های خود را برای جلوگیری از ورود و فعالیت باندهای مواد محترقه آغاز کرده است، گفت: تجربه نشان داده است که هر ساله شاهد بهبود رفتار مردم در چهارشنبه آخرسال بوده‌ایم به گونه‌ای که میزان خسارات و تلفات کاهش یافته است.

وی به خانواده‌ها توصیه‌کرد: برای سپری‌کردن اوقاتی خوش در چهارشنبه آخر سال از وسایل کم‌خطری که رسماً در بازار عرضه می‌شود استفاده کنند.

احمدی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: سال نو یکی از آرام ترین و امن‌ترین سال‌های تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول