اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان:

حضور در انتخابات‌‌ پشتوانه‌ای برای نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: حضور گسترده و حداکثری در انتخابات‌، پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور در انتخابات‌‌ پشتوانه‌ای برای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل بهزیستی استان کرمان اظهار داشت: حضور گسترده و حداکثری مردم فهیم و هشیار ایران اسلامی در صحنه‌های مهم و حساس مانند انتخابات همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تضمینی برای امنیت و نمایشی از قدرت و صلابت ملی ایرانیان است.

وی بیان داشت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می‌شود که بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام‌ توان و همت خود را برای جلوگیری از پیشرفت و موفقیت این مملکت و نظام به کار بسته‌اند.

عباسی افزود: در چنین هنگامه‌ای باید با هوشیاری، اقدام به موقع و درک درست از شرایط حساس کشور با شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن زبون را به زانو در‌آورند.

وی عنوان کرد: خانواده بزرگ بهزیستی در استان کرمان نیز که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب و لحظه‌های سرنوشت‌ساز با حضور در میدان نقش‌آفرینی کرده‌اند در جریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با درک شرایط کنونی و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات‌، برای ایفای نقش اثر‌گذار خود پا به میدان می‌گذارند.

عباسی تصریح کرد: با این حضور بار دیگر حقانیت‌، صلابت و ایستادگی خود را در برابر استکبار جهانی و پایبندی به آرمان‌های بلند امام راحل‌، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام عظمای ولایت به ظهور می‌رسانیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول