اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس

شکوه انتخابات، موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف استان فارس با بیان اینکه حضور در انتخابات صیانت از نظام است گفت: برآیند حضور ما در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمن در تصویب تحریم‌ها می‌شود.

شکوه انتخابات، موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده بعد از ظهر امروز در همایش بصیرت انتخابات که ویژه کارکنان اوقاف فارس برگزار شد اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مجلسی با نمایندگان ولایی و پرتلاش تشکیل شود، نیازمند مشارکت گسترده و انتخاب اصلح مردم هستیم.

وی ضمن توجه دادن به تحرکات دشمن و سرمایه‌گذاری برای حضور کم مردم در انتخابات گفت: همگی در انتخابات شرکت و دیگران را نیز تشویق کنید که با قصد قربت در انتخابات حاضر شوند.

امام جمعه خفر افزود: ویژگی اصلی انقلاب اسلامی، گفتمان مبتنی بر تفکر دینی است، تفکری که بر اساس آن می‌توان به نیازهای جامعه اعم از علم و تکنولوژی، پیشرفت نظامی و سایر دستاوردهای روز دنیا  در چارچوب دین پاسخ گفت.

محمد زاده با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 22 بهمن ماه امسال باعث شد که استکبار در مواضع خود عقب‌نشینی مشهودی داشته باشد، تصریح کرد: بیداری اسلامی برآیند تفکر دینی است و دشمن از ترویج این تفکر در دنیا نگران و هراسناک است.

به گزارش فارس، همایش یک روزه بصیرت انتخاباتی به همت پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با هدف ارتقای سطح تحلیل سیاسی بسیجیان و کارکنان اوقاف در مورد نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول