اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‌ مراکز آموزش عالی استهبان و نی‌ریز

مردم با شکوه بیشتری در انتخابات حاضر شوند

خبرگزاری فارس: مراکز آموزش عالی شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز با صدور بیانیه‌ای مشترک از مردم استان فارس برای حضور باشکوه بیشتر در انتخابات دعوت کردند.

مردم با شکوه بیشتری در انتخابات حاضر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه این مراکز آموزش عالی که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس ارسال شده آمده است: در این شرایط حساس انتخابات دوازدهم اسفند ماه 90، عرصه آزمونی دیگر برای اعلام وفاداری به اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی  و پاسداری از خون شهیدان و ایثار ایثارگران و حفظ کیان مملکت است.

در این بیانیه تاکید شده است که در این شرایط مسئولیت برانگیز چگونه عمل خواهیم کرد، آیا مانند سال‌های گذشته در مقاطع مختلف حضور حماسی و شرکت شکوهمند همراه با نشاط سیاسی و دشمن‌برانداز داریم یا خدای نکرده به تصور اینکه دیگران هستند حضور در صحنه انتخابات را سهل می‌گیریم که چنین مباد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در سی و سه سال از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام مضایق و تنگناهای فراهم شده از سوی دشمنان داخلی و خارجی من و تو بارها در راهپیمایی‌ها و در کنار صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و برای سربلندی این مملکت و نظام اسلامی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و حاصل این پایداری‌ها عبور از تمام مراحل سخت و جان‌فرسا و فتح قله‌های عزّت و افتخار و نیل به اقتدار ملّی و مطرح شدن اسلام به عنوان یک مکتب رهایی‌بخش در جهان بوده است.

مراکز آموزش عالی استهبان و نی‌ریز تاکید کرده‌اند که اکنون نیز همگی مسئولند اما نیرو های علمی و دانشگاهی مسئول‌ترند تا با وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه به ندای رهبری معظم انقلاب پاسخ دهند و روح ملکوتی امام راحل و شهدای آبرومند انقلاب اسلامی و بالاتر از هر چیز خاطر شریف ولیّ عصر ارواحنا فداه را شاد کنند.

به گزارش فارس، این بیانیه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، دانشگاه پیام نور استهبان، دانشگاه پیام نور نی‌ریز، آموزشکده فنی امام حسین (ع) استهبان و دانشگاه جامع علمی کاربردی نی‌ریز منتشر شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول