اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 265

رضایی: اجازه بداخلاقی‌ انتخاباتی نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: اعضای ستاد انتخابات چالوس از روز اول آغاز تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس به طور مستمر تشکیل جلسه داده و در روز انتخابات با هرگونه بداخلاقی به شدت برخورد می‌شود.

رضایی: اجازه بداخلاقی‌ انتخاباتی نمی‌دهیم

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس گفت: مردم نباید برای روز رای‌گیری نگران باشد بلکه تمام اعضای برگزارکننده انتخابات با هرگونه تخلف اعم از ناهنجاری، خرید آرا و... به شدت برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: به شدت با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود، اعضای هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت به همراه نیروهای امنیتی و نظامی مستمر در شعب اخذ رای حاضر می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تاکید کرد: 2 هزار و 500 نفر روز 12 اسفند در شهرستان چالوس در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: آنچه که در این دوره از انتخابات بسیار بارز و با اهمیت به نظر می‌رسد علاقمندی جوانان و رای اولی‌ها برای حضور در صحنه پای صندوق‌ها است که پیش‌بینی می‌کنیم با شور و حرارت بیشتر صحنه‌ای از عشق و دلدادگی به نظام را به نمایش بگذارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اظهار کرد: ملت ایران باید با حضور پر‌شور خود در انتخابات به دشمنان بفهمانند که اقدامات دشمن تأثیری در اراده مردم انقلابی ایران ندارد.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس گفت: ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی بارها و بارها با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به دشمنان اثبات کرده‌اند که دست از ولایت و آرمان‌های انقلاب بر نمی‌دارند و بر حفظ این دو مهم تأکید دارند و در روز 12 اسفند بار دیگر اتحاد، همبستگی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اما هنوز دشمنان و بدخواهان این نظام دست از توطئه‌ها و دسیسه‌های خود برنداشته‌اند و هر لحظه با توطئه چینی قصد ضربه زدن به ست نظام را دارند اما ملت بیدار ایران همیشه و همیشه نقشه های انان را نقش بر آب کرده است.

رضایی در پایان گفت: مردم همیشه در صحنه چالوس در روز 12 اسفند همگام با مردم سراسر کشور حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول