اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/157

خلخالی: مردم با شیوه اجرای انتخابات آشنا شوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تاکید کرد: مردم باید با شیوه اجرا و برگزاری انتخابات در ایران آشنا شوند.

خلخالی: مردم با شیوه اجرای انتخابات آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‎رضا خلخالی عصر امروز در جلسه جلب مشارکت‏های مردمی برای حضور در انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر اظهار داشت: مردم اگر همواره در مسیر دریافت اطلاعات و آگاهی باشند، هیچ‏گاه خطایی در انتخاب آنها رخ نمی‏دهد.

وی تصریح کرد: نحوه برگزاری انتخابات مجلس نهم از ماه‏ها پیش در استان سمنان بررسی شده است و امروز می‏توان گفت که از مهم‏ترین راه‏های جلب مشارکت حداکثری مردم و دعوت آنها به حضور در صحنه انتخابات، افزایش توانمندی‏های سیاسی و آگاهی‏بخشی است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود همه مردم و واجدان شرایط رای دادن در این استان را به بررسی دقیق صلاحیت نامزدها فراخواند.

خلخالی ادامه داد: روشنگری در همه ابعاد و زمینه‏ها و نیز آگاه‏سازی مردم به منظور جلب حضور حداکثری آنها و رقم خوردن حماسه‏ای دیگر در پای صندوق‏های رای امروز مهم‏ترین مولفه فعالیت دست‏اندرکاران انتخاباتی است.

وی اقتدار نظام اسلامی را در گرو حضور آگاهانه مردم در صحنه دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در جای جای استان سمنان در انتخابات روز 12 اسفند بسیار مهم بوده و اصل انتخابات بر حضور متمرکز است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‏های گذشته فراز و نشیب‏های متعددی را پشت سر گذاشته اما با این وجود، تنها نظامی بوده که همه امورش را بر پایه مردم‏سالاری دینی قرار داده و این ارزشمند است.

خلخالی گفت: مردم باید با شیوه اجرا و در نهایت ساز و کارهای برگزاری انتخابات مجلس نهم آشنا شوند و گام برداشتن در این راه بر عهده ستادهای شهرستانی است.

وی افزود: همه آحاد جامعه باید بدانند که امور مربوط به انتخابات در حقیقت توسط خود مردم و نمایندگان آنها در بخش‏های مختلف اجرایی، بازرسی و نظارتی صورت می‏گیرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول