اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس

منطقی‌ترین راه دخالت مردم در حکومت انتخابات است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در آبادان گفت: بهترین و منطقی‌ترین راه دخالت مردم در حکومت، امر انتخابات است.

منطقی‌ترین راه دخالت مردم در حکومت انتخابات است

سیدعلی موسوی‌جرف امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام گزینه‌های روی میز دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را به زباله‌دان می‌اندازد.

وی افزود: دشمنان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر جنگ نرم و رسانه‌ای در عرصه اقتصاد نیز سعی بر عناد و برهم زدن نظام اقتصادی کشورمان داشته‌اند که تاکنون به یاری خدا و همت مردم همواره با شکست مواجه شده‌اند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون  اصولگرایان مجلس تصریح کرد: هر برگه رأی به مانند یک گلوله و یک بمب بر سر دشمنان است.

وی افزود: بهترین و منطقی‌ترین راه دخالت مردم در حکومت، امر انتخابات است که جمهوری اسلامی با برگزاری بیش از 30 انتخابات، کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

موسوی‌جرف خاطر نشان کرد: هر ساله با مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن خون تازه‌ای به رگ مردم‌سالاری انتخابات تزریق می‌‌شود و این بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بعد از راهپیمایی پرشکوه و عظیم مردم غیور کشورمان تاکنون دشمنانمان در بهت فرو  و امید است مردم عزیزمان با خلق حماسه‌ای دیگر شکست سنگین دیگری را بر آنان تحمیل کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون  اصولگرایان مجلس عنوان کرد: باید با تشویق مردم به مشارکت در انتخابات، آن طور که شایسته است فضا و زمینه حضور مردم را به خوبی آماده کرد.

وی تصریح کرد: همانگونه که شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است دعوت مردم و فراهم کردن زمینه شرکت باشکوه آنان در انتخابات وظیفه‌ای خطیر است که بر عهده همه مسئولان قرار دارد.

موسوی‌جرف با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار این خطه در طول سالیان متمادی درگیر جنگ با دشمن بعثی و متحدان آن بوده، گفت: مردم آبادان همیشه حامی و پشتیبان نظام و آرمان‌های انقلاب بوده و هستند.

وی افزود: و باری دیگر مردم این دیار در 12 اسفندماه سال جاری با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بی‌بدیل و وصف‌ناپذیر خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول