اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلماس:

حضور در انتخابات بیانگر استکبارستیزی است

فرمانده سپاه سلماس گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس بیانگر روحیه استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است.

حضور در انتخابات بیانگر استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس احد بابازاده صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته تربیت در حسینیه سپاه ترتیب یافته بود اظهار داشت: سپاه سلماس از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و علیه هیچ کاندیدایی قدم بر نخواهد داشت.

وی از اقدامات کاندیداهای نمایندگی مجلس در استفاده از عکس‌های مسولان سپاه و بسیج در بروشورهای تبلیغاتی انتقاد کرد و خواستار پایبندی کاندیداها بر اصل رعایت اصول تبلیغاتی می‌باشد و خودداری سوءاستفاده از اشخاص حقیقی و حقوقی مسولان به نفع خود شد.

عضو شورای تامین سلماس با اشاره به ابلاغیات و دستورالعمل‌های صادره مبنی بر عدم دخالت نیروهای مسلح در انتخابات و تبلیغ بر له یا علیه یک کاندیدا گفت: همه ما باید بر این امر مهم عنایت داشته باشیم و از ورود به مسائل سیاسی و انتخاباتی خودداری نماییم.

وی وابستگی و تابعیت سپاه را در زیر سایه ولایت عنوان داشته و رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راهنمای سپاه و پاسداران قلمداد نموده و پیروی از ولایت فقیه را رمز ماندگاری، سربلندی و پیروزی جامعه در بحران‌ها و مراحل مختلف برشمرد.

این مسئول با ارزیابی انتخاب هوشمندانه و نقش رای‌دهندگان در سرنوشت کشور گفت: هر رای که هر یک از مردم در صندوق‌های اخذ رای می‌اندازند مشابه هر رای می‌باشد که در مجلس برای تصویب لوایح و مصوبات داده می‌شود و اگر انتخاب صحیح داشته باشند در پیشرفت کشور سهیم بوده و اگر انتخابی درست نداشته باشند در پیامدها و بحران‌های احتمالی به وجود آمده آنان دخیل هستند   

بابازاده با بیان فرمایشی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: تربیت ما باید تربیت قرآنی باشد و تمام برنامه‌های تربیتی و آموزشی بایستی بر مبنای قرآن طرح‌ریزی و اجرا گردد.

فرمانده سپاه سلماس با مقایسه تربیت‌یافتگان مکتب اسلامی با تربیت‌یافتگان غرب و فراز نشیب فرآوری این دو مکتب خاطرنشان کرد: مکتب اسلامی برگرفته از قرآن، احادیث، امامت و ولایت بوده ما با انسانهای باکمال و باتدبیر و آینده‌نگری روبه‌رو هستیم در تصمیم‌گیری‌های خود باید از تعالیم بزرگ اسلامی و اندوخته‌های که بر پایه تربیت قرآنی می‌باشد استفاده کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول