اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی:

اصولگرایان با 4 لیست اصلی به مجلس راه می‌یابند

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی گفت: اصولگرایان با چهار لیست هماهنگ و نزدیک به هم و وحدت رویه در انتخابات مجلس به فتح و پیروزی می‌رسند.

اصولگرایان با 4 لیست اصلی به مجلس راه می‌یابند

عبدالحسین روح‌الامینی در حاشیه سفر به اردبیل و در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ده‌ها فهرست و لیست در بین اصولگرایان هیچ معنا و مفهومی نداشت و برای ما پذیرفتنی نبود به همین خاطر سعی شد اصولگرایان در قالب چهار حزب و حرکت شناسنامه‌دار متحد و همسو در عرصه انتخابات رقابت کنند.

وی گفت: امروز دیگر از لیست‌های یک شبه شکل گرفته خبری نیست بلکه در لیست‌های ما افراد ریشه‌دار و صاحب صلاحیتی را مشاهده می‌کنیم که با پشتوانه دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن به صحنه آمدند.

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه هم اکنون رقابت برای کاندیدهای اصولگرا در شرایطی مطلوب فراهم است، تصریح کرد: چهار جبهه و حزب متحد اصولگرایی، ایستادگی و پایداری و صدای ملت کاندیداهای خود را به مردم معرفی کردند و این اصولگرایان در انتخاب مردم هستند.

 

تخاصم بین اصولگرایان بی‌معناست

روح‌الامینی به برخی از اشتراکات اصولگرایان اشاره کرد و افزود: مردم از هر لیستی انتخاب کنند تفاوتی به حال ما نمی‌کند و آنان یقین داشته باشند که اصولگرایان با هم در تخاصم نیستند.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی ادامه داد: از همه مردم انتظار داریم به انتخاب خانواده بزرگ اصولگرایان کمک کنند تا مجلسی کارآمد و ولایت‌مدار شکل بگیرد.

وی خطاب به خبرنگار خبرگزاری فارس بیان داشت: پیروز اصلی انتخابات 12 اسفند مردم هستند و خبرگزاری فارس از قول مردم روز شنبه تیتر بزنند "همه آمدند و ملت پیروز واقعی هستند".

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد تداوم کار جبهه ایستادگی، اظهار داشت: جبهه کار خود را ادامه می‌دهد و به یقین امروز به گفتمانی برتر در نظام اسلامی تبدیل شده و از یک سال پیش که جلسات‌مان شکل گرفت قصد حضور همه جانبه در صحنه‌های مختلف را داریم.

روح‌الامینی در پایان افزود: به یقین جبهه ایستادگی یک شبه راه نیفتاده است که یک شبه از بین برود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول