اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه ایستادگی آبادان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مصونیت نظام را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه ایستادگی آبادان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، اعتبار و مصونیت نظام را بالا می‌برد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات مصونیت نظام را بالا می‌برد

عامر کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، در تقویت بنیان‌های نظام اسلامی، تحت ولایت فقیه مؤثر است و کشور را در مقابل توطئه‎های دشمنان بیمه می‌کند.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار و الهام بخش بیداری اسلامی و جنبش ضد سرمایه‌داری در دنیا است.

کاندیدای جبهه ایستادگی آبادان تصریح کرد: استکبار جهانی هر آنچه از دستش بر می‌آمد بر ضد نظام اسلامی به کار گرفت بحران‎ها، ترورها، تحریم‌ها و جنگ را راه انداخت اما کاری از پیش نبرد و همه اینها موجب پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و استقلال کشور شد.

وی اضافه کرد: مردم ایران در پاسخ به ندای رهبر و امام راحل، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضور حداکثری در شعب اخذ رأی، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور خواهند رساند و بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده است.

کعبی با اشاره به بیداری اسلامی جهان اسلام خاطر نشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات با توجه به بیداری اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی الهی است و ملت ایران با وحدت، اتکا به خدا و ایمان به بهترین علوم و موفقیت‌های علمی دست یافته، افزود: یکی از مهمترین و بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی و دستیابی جوانان به علوم نوین است.

کاندیدای جبهه ایستادگی آبادان افزود: هر چه مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر باشد اعتبار و مصونیت نظام بالاتر خواهد رفت.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی است، گفت: اگر حضور مردم در صحنه بیشتر شود، به یقین تراز نظام در منطقه افزایش خواهد یافت.

کعبی با بیان اینکه مردم با حضور یکپارچه و با شکوه خود حماسه دیگری را برای نظام و انقلاب رقم خواهند زد، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به نظام مأیوس کند و حضور باشکوه مردم در 12 اسفندماه پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول