اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی:

مجلس اصولگرا ضعف‌های سه دهه را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر گفت: مجلس اصولگرای نهم تمام ضعف‌ها و نارسایی‌های سه دهه گذشته انقلاب را با کارآمدی خود برطرف می‌کند.

مجلس اصولگرا ضعف‌های سه دهه را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد شجاعی عصر امروز در جمع مردم کوثر اظهار داشت: مجلسی که پایه‌های آن بر حسن رفتار، اخلاق و آشنایی به قوانین و مقررات گذاشته شود، مجلس کارآمدی می‌باشد و ما به یقین شاهد آن می‌باشیم که مجلس با تکیه بر انسان‌های توانمند مسیر کشور را به سمت رشد واقعی جهت‌دهی کند.

وی با بیان این‌که اصولگرایان در این دوره از انتخابات همدل و یک صدا متحد شدند تا با کار گذاشتن دیگر رقبا مجلسی با احیای گفتمان ولایت و اصیل انقلاب اسلامی شکل دهند، تصریح کرد: مبنای جبهه متحد اصولگرایی حفظ وحدت و توجه به خواسته‌ها و مطالبه‌های مردم است و هدفی که در این مسیر تعریف شده است هدف آرمان‌خواهی در به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی است.

شجاعی دشمنان انقلاب اسلامی را شکست خوردگان 33 ساله و حقیر‌شدگان به دست ملت توصیف کرد و بیان داشت: همین افراد امروز با سواستفاده از پایگاه تبلیغات مجلس سعی می‌کنند مجلس شکل گرفته با معیار اصولگرایی را ناکارآمد جلوه دهند در حالی که یکی از اصلی‌ترین ویژگی کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد عمل به وعده است.

نامزد نهمین دوره مجلس با یادآوری این‌که کشورمان در حرکتی تاریخی تمام سختی‌ها و دشواری‌ها را پشت سر گذاشته و در مقطع بسیار حساس در فرصت تجدید قوا و پیاده کردن اهداف اصلی است، خاطر نشان کرد: در این زمان دشمنان ما سعی می‌کنند با حربه‌ها و حرکت‌های مختلف انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند در حالی که صیانت از نظام و ولایت رکن اصلی در شکل‌گیری مجلس نهم است.

 

رونق کشاورزی و گردشگری نجات‌بخش کوثر است

به گزارش فارس، کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ایران اسلامی ما امروز به نمایندگانی کارآمد، خلاق و مدبر نیاز دارد، اضافه کرد: ما برای تمام نقاط ضعف و قوت حوزه انتخابیه خود لیست و آماری در آوردیم تا بتوانیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت در صورت حضور در مجلس دغدغه‌ها و مشکلات مردم را مورد توجه قرار داده و در مسیر برطرف کردن این مشکلات حرکت کنیم.

وی شهرستان کوثر را مستعد برای توسعه ظرفیت کشاورزی به ویژه باغداری و گردشگری توصیف کرد و گفت: هر چند در سال‌های گذشته در این زمینه غفلت شده است اما با تکمیل سد گیوی و برخی از پروژه‌های ناتمام گردشگری به ویژه طرح گردشگری آب‌درمانی‌های این شهر می‌توان بهترین امکانات و رایج‌ترین رفاه و اشتغال را برای مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول