اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غفوری:

حضور مردم در انتخابات باشکوه خواهد بود / از لیست جبهه متحد اصولگرایان تبعیت می‌کنم

خبرگزاری فارس: استاندار سابق کرمانشاه و چهره شاخص اصولگرا گفت: مردم ایران همواره در زمان‌هایی که نظام به حضور آنها نیاز داشته، بصیرت خود را اثبات کرده و در این انتخابات هم حضوری باشکوه خواهند داشت.

حضور مردم در انتخابات باشکوه خواهد بود / از لیست جبهه متحد اصولگرایان تبعیت می‌کنم

مجید غفوری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ملت ایران بهترین ملت است و رابطه مردم با نظام و ولایت رابطه‌ای قوی و از عمق جان است از این رو همواره در صحنه‌های دفاع از نظام بصیرت و بینش خود را نشان داده و می‌دهند.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه هم که به ولایتمداری و پشتیبانی همه جانبه از نظام و انقلاب شهره هستند و جلوه ای از این ارادت دیرینه به خاندان عصمت و طهارت و ولایت را در سفر مهرماه رهبر فرزانه انقلاب جلوه‌گر ساختند و جهانیان را متحیر بصیرت خود کردند در صحنه انتخابات روز جمعه نیز باردیگر با حضوری ماندگار و پرشور، 12 اسفند را ماندگار خواهند کرد.

غفوری تأکید کرد: جبهه متحد اصولگرایان کاملترین گرایش امروز انتخابات است و حمایت جامعتین از این جبهه و چهره‌های شاخصی مانند آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی این فضا را به وجود آورده که مردم مسیر انتخاب را بهتر برگزینند از این رو این جبهه را اصلح دانسته و به همه نامزدهای معرفی شده توسط آن احترام می‌گذارم و در انتخابات از لیست این جبهه در همه کشور از جمله استان کرمانشاه حمایت و به آنان رأی خواهیم داد.

استاندار سابق کرمانشاه افزود: جریان انحرافی در حال یارگیری نفر به نفر از بین نیروهای خودی است از این رو بایستی مردم مواظبت کنند که نمایندگانی پاک‌دست و صادق با عملکردی شایسته مجلس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مجلس راه یابند.

وی با دعوت از همه مردم استان کرمانشاه برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات خواستار بهره‌گیری از نظرات علمای بزرگوار و پیشکسوتان اصولگرا در استان شد و گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه باوجود شخصیتی برجسته و عالمی بزرگوار مانند آیت الله علماء نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه بصیر کرمانشاه و سایر بزرگان و علما و روحانیت برجسته معیار درست ولایتمداری و معرفی نامزدهای اصلح را در حد بسیار بالایی در اختیار دارد.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول