اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 189

انتخابات ایران آری گفتن به آرمان‎های امام و رهبری است

خبرگزاری فارس: بیانیه مشترک اتحادیه، انجمن‎های، شرکت‌ها و دست‎اندکاران بخش حمل و نقل جاده‎ای گلستان آمده است: انتخابات ایران آری گفتن به آرمان‎های امام، رهبری، انقلاب و شهدا در یک همه پرسی بزرگ است.

انتخابات ایران آری گفتن به آرمان‎های امام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان، در این بیانیه تاکید شد: بی‎شک انقلاب اسلامی آن یادگار گرانقدر امام راحل (ره) با گذشت زمان تازه‎تر و ابعاد گسترده تاثیرات شگرف و بی‎بدیل آن در خدامحوری، مردم خواهی و عدالت‎طلبی روز به روز در سرتاسر گیتی نمایان می‎شود.

این بیانیه می‎افزاید: هر بیننده منصف نقش این درخت پر ثمر را در داخل کشور و خارج از مرزهای آن به خصوص در سال‎های اخیر با آغاز قیام‎های خودجوش مردمی و اسلامی مردم منطقه و جهان به وضوح می‎بینند. بنابراین حفظ و پاسداشت انقلاب و دستاوردهای آن در هر زمان و مکان از بزرگ‎ترین وظیفه هر انسان آزادیخواه و معتقد به مردم و اسلام است.

در این بیانیه گفته شد: ملت بزرگ ایران نیز با درک این شرایط در طول سال‎های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه به شکل مطلوب در همه بحران‎ها و شرایط سخت کنار دولتمردان قرار گرفتند به طوری که فتنه‎های مختلف دشمن اعم از جنگ نظامی، تحریم اقتصادی، کودتا، فتنه و... به پشتوانه ملت و درایت رهبری و مسئولان از پیش رو برداشته شد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات ایران در هر سال نمادی از وحدت و یکپارچگی ملت و خاستگاه حضور و تجلی همه اقشار و گروه‎ها برای آری گفتن به آرمان‎های امام، رهبری، انقلاب و شهدا در یک همه پرسی بزرگ است.

این بیانیه می‎افزاید: مجلس شورای اسلامی برخاسته از اراده ملت یکی از مهم‌ترین ارکان حکومت مبتنی بر اسلام و مردم‎سالاری قلمداد می‎شود به طوری که در سال‎های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی دخالت دادن اراده مردم در پیشبرد برنامه‎های کشور دیده شده و این یک برگ زرین و سند افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‎شود.

این بیانیه تاکید شد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به صحنه نمایش اتحاد در عرصه ملی تبدیل شود، زیرا سلایق، عقاید و دیدگاه‎های مختلف افراد در یک نقطه با یکدیگر تلاقی پیدا می‎کند و برای توسعه کشورمان با یکدیگر کنار خواهند آمد؛ لذا با عنایت به شرایط حساس ملی، منطقه‎ای و بین‎المللی در پرتو بیداری اسلامی و عدالت‎خواهی جهانی با پرچمداری انقلاب اسلامی که نظام سلطه را با چالش‎های فراوان روبه‌رو کرده است.

در این بیانیه آمده است: از این رو استکبار جهانی درصدد مقابل با آثار آن به طرق مختلف همچون توطئه، فشار، تهدید، تحریم و ترور هدفمند دانشمندان و دانشگاهیان متعهد جوان این سرزمین بر آمده و ضرورت وحدت و همگرایی مردم عزیز و اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند 1390 که با تاکید رهبر فرزانه انقلاب با حضور حداکثری و دشمن‎شکن مردم در پرتو قانونگذاری و رقابت سالم به یک جشن فراگیر ملی تبدیل شود.

در بخش پایانی این بیانیه می‎افزاید: مجموعه دست‎اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان همانند گذشته و همگام با اقشار مختلف ملت ضمن دعوت از همه مردم، تلاش خواهد کرد با حضور پررنگ در عرصه انتخابات، زمینه مشارکت فراگیر اقشار مختلف جامعه را فراهم سازد تا انشاالله در انتخابات پیش رو شاهد خلق حماسه‎ای دیگر توسط ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان باشیم.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول