اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

ساز تبلیغات انتخابات در آبادان کوک شد / کارت‌هایی رنگارنگ با شعارهای جذاب

خبرگزاری فارس: امروز در آبادان زنگ تبلیغات انتخابات همزمان با ساز امید در دل مردمشان نواخته شد.

ساز تبلیغات انتخابات در آبادان کوک شد / کارت‌هایی رنگارنگ با شعارهای جذاب

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان از صبح که به قصد آغاز روز جدید از خانه بیرون آمدم با کارت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی منطقه روبه‌رو شدم، کارت‌هایی رنگارنگ با شعارهای جالب و جذاب!

یکی از همت و تلاش خود برای عمران و آبادانی شهر گفته و دیگری از یادآوری آبادان به دوران طلایی‌اش... یکی خود را راهی نجات برای آینده من و تو معرفی کرده و یکی دیگر خود را اراده‌ای مصمم برای حل مشکل بیکاری.

با تحصیلات عالیه دانشگاهی حک شده روی این کارت‌های ناخودآگاه نظر هر بیننده‌ای به آنها جلب می‌شود؛ نگاهی سرشار از امید.

آبادان دیربازی‌ است که با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود اقدامات صورت گرفته در آن همچنان از نواقص بی‌شماری رنج می‌برد.

اینکه انتخابات در هر برهه‌ و مکانی نشان‌دهنده استقلال و دموکراسی است بی‌شک پذیرفتنی بوده اما باید این مهم در بعد هدایت شده و صحیح گام بردارد.

انتخابی اصلح با انتخاب... گام در مسیری مطمئن با انتخاب... آبادانی آباد با انتخاب... حل مشکل ته‌لنجی‌داران شهرستان و ... امروز بر تاریخ بنرها، پلاکاردها و تیزرهای تبلیغاتی هر نامزد انتخابی در حال نوستالژی است.

هر منطقه‌ای از شهر در تب و تاب بوده و به دنبال جمع‌آوری رأی و تبلیغ کاندید مورد نظر خود است؛ قومیت‌ها در این روزها پررنگ‌تر به چشم می‌خورد و اراده هواداران برای رسیدن به کاندیدای خاص خود مصمم‌تر.

ستادهای تبلیغاتی انتخابات نیز در اینجا در نوع خود بی‌نظیر عمل کرده و انگیزه‌ای مضاعف را در دل هر رهگذری زنده می‌کنند؛ آینده‌ای مطمئن همراه با امید!

با نزدیک‌تر شدن به روز 12 اسفندماه شور و حال و رنگ و بوی انتخابات نیز در همهمه جمعیت کوچه و خیابان‌های شهر بیشتر و بیشتر شده و این امر نشان‌دهنده علاقه و امیدی‌ست که در دل پیر و جوان این خطه به امید زنده شدن شهرشان نواخته می‌شود.

امروز در آبادان ساز تبلیغات انتخابات همزمان با ساز امید در دل مردمشان نواخته شد.

جوانان و مردم بسیاری مثل من می‌خواهند با چشمانی باز رأی خود را در صندوق امیدواری شهرش بیاندازند تا بلکه کالبد بی‌روح آبادان، آبادی را نظاره‌گر باشند.

و امروز جوانان بسیارند در کوچه پس کوچه این شهر؛ آنها می‌خواهند تا 12 اسفندماه با قلمی برگرفته از اطمینان و جوهری با افتخار، کاغذهایی حماسی در صندوق‌های رأی بیاندازند.

من و تو در دوازدهم اسفندماه بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انتخابات به ثبت خواهیم رساند و آن را نثار خون شهدای گلگون کفن کشورمان می‌کنیم؛ حماسه‌ای ملی در انتخابات همگام با سایر شهرهای میهن اسلامی‌مان که تجدید بیعتی‌ست با ارزش‌های انقلاب و نظام.

...................................

یادداشت از: مریم خبازی

...................................

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول