اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

گفتمان اصولگرایی محدود به یک دولت و یک زمان نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: گفتمان اصولگرایی محدود به یک دولت و یک زمان نیست.

گفتمان اصولگرایی محدود به یک دولت و یک زمان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان بعد از ظهر امروز در کرسی آزاداندیشی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل درباره انتخابات با اشاره به چرایی و اهداف جنگ نرم بیان کرد: این جنگ مولفه یک جنگ سخت را ندارد و در آن ابزار نظامی کاربرد ندارد.

وی با بیان اینکه تهدید نرم نامحسوس است و هدف خاصی را ترغیب می‌کند، یادآور شد: ابزار جنگ نرم نیز کاملا فرهنگی است و از این عنوان برای اهداف خود استفاده می‌کند.

حیدریان با تاکید بر اینکه در تهدید سخت هدف سرزمین یک کشور و در تهدید نیمه سخت براندازی دولت است، افزود: در تهدید نرم هدف جوانان و نوجوانان یک کشور هستند.

وی با اعلام اینکه تهدید نرم فکر، ایمان و اندیشه یک جوان را نشانه گرفته است، تصریح کرد: تهدید نرم امروز می‌خواهد جوانان را از نظام اسلامی بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با این تهدید بصیرت است، یادآور شد: بصیرت مانند قطب‌نمایی در بیابان سرگردانی و یک نورافکن در شب ظلمانی است.

وی با بیان اینکه با چشم سر نمی‌تواند اینگونه تهدیدات را شناسایی کرد، اظهار داشت: باید نگاهی با بصیرت به مسائل داشت تا بتوان اینگونه تهدیدات را شناسایی کرد.

حیدریان با اعلام اینکه ما طرفدار گفتمان اصولگرایی هستیم که محدود به یک دولت و یک زمان خاص نیست، گفت: هرجایی که نام  اصولگرایی باشد با هر عنوان و زیر هر پرچمی از آن حمایت میِ‌‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید معیاری‌هایی در اختیار دانشجویان قرار دهیم و راه را به آنها نشان دهیم، اظهار داشت: ورود به جریانات سیاسی نداریم اما به وظیفه بصیرت‌افزایی خود عمل می‌کنیم.

حیدریان با تاکید بر اینکه کاری به جریانات سیاسی نداریم ولی اگر این جریان سیاسی تبدیل به تهدید سیاسی شد باید در برابر آن ایستاد، گفت: زمانی که یک جریان سیاسی از شعار انتخاباتی به شعار امنیتی روی می‌آورد باید مراقب بود.

وی گفت: ما مبلغان گفتمان امام و رهبری هستیم و با آن در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی می‌کنیم.

انتهای‌ پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول