اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند:

بسیج از گفتمان اصولگرایی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند گفت: سپاه و بسیج از گفتمان اصولگرایی که گفتمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است، حمایت می‌کند.

بسیج از گفتمان اصولگرایی حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر چه از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، مردم مسلمان و ولایت‌مدار به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در تمام صحنه‌های انقلاب آشناتر می‌شوند و راز دوام، بقا و استحکام الهی خود را بهتر کشف می‌کنند.

وی افزود: مردم در سرنوشت کشور دخیل هستند و برای حضور پرشور در انتخابات اهمیت زیادی قائل هستند و با آگاهی و بصیرت فردی را انتخاب می‌کنند که از دیگر نامزدها اصلح‌تر باشد و مردم به خوبی می‌دانند که انتخابات سنگر کشور است.

جعفری بیان داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کشور را از حوادث گوناگون مصون می‌سازد و دشمن را از هر گونه تعرض باز می‌دارد و ملت‌های دیگر و دشمنان نگاهشان به این انتخابات است و دشمنان دنبال این هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و ملت را از حضور پای صندوق‌های رای منصرف کنند که باید مواظب و مراقب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس مظهر اراده مردم و یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است و همه سررشته‌های امور به مجلس بر می‌گردد، مجلس حضور و اراده مردم در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی است.

جعفری گفت: باید اراده‌ مردم از حنجره و زبان نماینده بیرون و به صورت قانون در آید و وظیفه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری است و باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که بتواند مدافع اسلام و ارزش‌های آن، دشمن‌شناس و از جنس مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با آگاهی و بصیرت انتخاب کنیم، نباید خدای ناکرده کسی را به مجلس بفرستیم که همراه دشمن باشد، خودی را از غیر خودی باید تشخیص دهیم و اگر شناخت کافی نداریم از اهل خبره و با تجربه سئوال کنیم و با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را زمین‌گیر کنیم.

جعفری ابراز داشت: هر چه حضور گسترده مردم در انتخابات بیشتر باشد، بار دیگر عظمت نظام اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی بالاتر می‌رود و در شرایط کنونی همه جوامع از جمله مسلمانان منطقه چشم به ایران دوخته‌اند و حضور ما موجب می‌شود که دشمنان را در نیل به اهدافشان علیه نظام و انقلاب و ولایت ناامید سازیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند تصریح کرد: دشمنان امروز با عوامل داخلی خود هجمه‌های زیادی را علیه سپاه و بسیج آغاز کردند و در شهرستان زرند بیشتر است، پاسداران و بسیجیان از هیچ کدام از کاندیداها حمایت نمی‌کنند و طرفدار هیچ یک از نامزدها نیستند، موضع سپاه و بسیج مشخص است و وظیفه خود می‌داند که مردم را از ترفندها و حیله‌های دشمنان آگاه کنند.

وی اذعان داشت: سپاه و بسیج گوش به فرمان ولی‌فقیه هستند و هر راهی را که ولی‌فقیه مشخص کند، همان راه را ادامه می‌دهد، سپاه و بسیج از گفتمان اصولگرایی که گفتمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای  است، حمایت می‌کند و با نامزدی که خود را از طرف این نهاد مقدس معرفی کند، برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول