اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 254

میاندرود به بلوغ سیاسی رسیده بود/ رقیب‌های انتخاباتی تخریب نکنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بلوغ سیاسی شهرستان میاندرود و ظرفیت‌های مختلف برای ارتقای آن از برخی کاندیداها به دلیل تخریب وی انتقاد کرد.

میاندرود به بلوغ سیاسی رسیده بود/ رقیب‌های انتخاباتی تخریب نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید رمضان شجاعی کیاسری نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه تبلیغات انتخاباتی خود در مسجد جامع اسلام‌آباد میاندرود با اشاره به خدمات ارائه شده در زمان نمایندگی وی در مجلس شورای اسلامی این خدمات را به خاطر حمایت‌های مردم از وی در مجلش هشتم دانست.

وی با اشاره به وجود تفاهم و همکاری کامل بین وی و یوسف‌نژاد با وجود تفاوت در سلیقه فکری‌شان ادامه داد: ما در ابتدای کار با هم تفاهم کردیم که جای بحث‌های سلیقه‌ای و گروهی استان و حوزه انتخابیه نیست.

این کاندیدای مجلس ادامه داد: همان ابتدا قرار شد در اینجا به مسائل مردم رسیدگی کنیم و تا امروز کوچک‌ترین اختلاف‌نظری در این مورد نداشتیم.

شجاعی با اشاره به فعالیت‌ها و کارهای انجام شده در دوره فعلی نمایندگی خود از جمله کارخانه خودروسازی سایپا، پیگیری تعریض جاده گهرباران، احیای کارخانجات کروم پارس و نکاچوب، بحث شهر شدن روستاهای بزرگ میاندرود و اخذ مجوز بیمارستان در میاندرود از وزیر بهداشت را از جمله اقدامات انجام شده در این مدت اعلام کرد.

این کاندیدا با اشاره به اهمیت جاده گهرباران در شهرستان میاندرود تاکید کرد: وجود شرکت صدرا، نیروگاه شهید سلیمی و کارخانه خودروسازی سایپا در این مسیر نشان از اهمیت این جاده دارد.

نماینده فعلی خانه ملت با تاکید بر بلوغ سیاسی شهرستان میاندرود و ظرفیت‌های مختلف برای ارتقای آن از برخی کاندیداها به دلیل تخریب وی انتقاد کرد و افزود: در حالی که بسیاری از شهرستان‌های مازندران با جمعیت 20 هزار نفری و حتی کمتر به شهرستان ارتقا پیدا کردند میاندرود با داشتن 60 هزار نفر به این مهم دست یافت که طبیعی بود.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با انتقاد از برخی کاندیداها که در ساری ارتقای میاندرود را خیانت وی و همکارش توصیف می‌کنند ادامه داد: میاندرود با این ظرفیت باید 10 سال قبل شهرستان می‌شد که به ثمر رسیدن این اتفاق یک کار جمعی و لازم بود.

شجاعی که در جمع طرفداران خود سخنرانی می‌کرد با اشاره به بودجه 900 میلیون تومانی این منطقه در زمان بخشداری اذعان داشت: بودجه امسال این شهرستان 3 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که می‌تواند نقش مهمی در ساختن منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول