اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

حضور در انتخابات چشم دشمنان را کور می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر گفت: شرکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای برای ثبت حضوری دیگر در 12 اسفند ماه چشم دشمنان را کور و زبان آنها را لال می‌کند.

حضور در انتخابات چشم دشمنان را کور می‌کند

ماموستا مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ولایت مداری ملت ایران اسلامی برای تمام دنیا ثابت شده است ولی مردم ایران بار دیگر این موضوع را به جهانیان نشان داده و قلب رهبر را شاد می کنند.

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: بدون شک این حضور سبب می‌شود تا دشمن از نقشه‌هایی که برای ایران و ایرانیان کشیده منصرف شود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای برای ثبت حضوری دیگر در 12 اسفند ماه چشم دشمنان را کور و زبان آنها را لال می‌کند.

محمودی انتخابات را صحنه ای از مقبولیت نظام در بین ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک چنین حضورهایی سبب می‌شود تا دشمنان نظام دچار سردرگمی شوند.

وی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر در تاریخ به ثبت خواهد رسید و ملت ایران نشان خواهند داد که توطئه‌های غرب بر ملت ایران تاثیری نداشته و ملت غیور ایران تمام این توطئه‌ها را خنثی و تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند.

این مسئول با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر بی اثر کردن این هجمه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام از هر راهی برای رخنه کردن در قلب ملت ایران وارد می‌شوند و لازم است تا مردم هوشیار بوده و تمام این تهدیدها را شناسایی و آنها را به فرصت تبدیل کنند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول