اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پناهیان:

جبهه متحد اصولگرایان و پایداری در خط رهبری هستند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: خوشحال هستیم که جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان در خط رهبری و نظام هستند و این دو با هم رقابت می‌کنند.

جبهه متحد اصولگرایان و پایداری در خط رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سه‌شنبه شب در جمع مردم ماهان اظهار داشت: جامعه پویا جامعه‌ای است که افراد آن جامعه با هم مسابقه بگذارند و رکوردها را جابه‌جا کنند و از هم جلو بزنند و انتخابات یکی از همین مسابقات و جلو زدن از یکدیگر است.

وی افزود: نقش مردم در این مسابقه نقش داوری است و قضاوت می‌کنند و به هر کس که از دیگری جلوتر زد به آن رأی می‌دهند.

پناهیان به ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره کرد و بیان داشت: نمایندگان باید ولایت‌مدار، با بصیرت و شجاع و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی تصریح کرد: افرادی پیش مقام معظم رهبری رفته بودند و به ایشان گفته بودند که به مردم بگویید به ما نگویند ضد ولایت فقیه، ایشان نیز در جواب آنها فرموده بودند که شما بگویید ما طرفدار ولایت فقیه هستیم تا آنها نگویند به شما که ضد ولایت فقیه هستید.

پناهیان گفت: در حال حاضر برخی از نمایندگان اصولگرا در مجلس شورای اسلامی هستند و از کسانی هستند که خودشان را برای ولایت فقیه خرج نکردند.

وی افزود: امام علی (ع) بعد از رحلت پیامبر اسلام تنها بود و به هیچ‌کس به غیر از چند نفر ایشان را دوست نداشتند، این یعنی حضرت تمام هستی و آبروی خود را فدای پیامبر (ص) کرده بود و برای خودش هیچ نگذاشته بود و باید شیعه اینگونه باشد.

پناهیان بیان داشت: شیعه نباید از دشمن، دوست و مردم بترسد و باید تنها از خدای خویش بترسد.

وی اذعان داشت: آیت‌الله مصباح یزدی از جمله افرادی بودند که در یک دهه اخیر ثابت کردند با کسی اصلاً رودربایستی ندارند و از جمله افرادی بودند که بیشترین حمایت را از محمود احمدی‌نژاد در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری کردند، اما بعد از اینکه وی اشتباهاتی مرتکب شد به میدان آمدند و انتقاد کردند.

پناهیان افزود: آیت‌الله مصباح یزدی در زمان ریاست جمهور خاتمی آن قدر شجاعت داشت که رسماً اعلام کرد شما اشتباه می‌کنید.

وی ابراز داشت: نمایندگان باید حرف حق را بزنند و نمایندگان باید مانند شهید مدرس باشند و حرف حق را بزنند.

پناهیان تصریح کرد: بعضی از نمایندگان در حال حاضر در جاهای پنهانی می‌نشینند و می‌گویند ما از رهبری انتقاد داریم، اما دریغ از یک نفر که بخواهد جواب یاوه‌گویی آنها را بدهد.

وی گفت: من همیشه به مسئولان مملکتی گفتم، اگر ولایت نداشته باشید، بدانید هر چه کار خوب و با ارزش انجام دهید، هیچ ارزشی ندارد.

پناهیان با اشاره به شجاعت شهید دیالمه گفت: این شهید فردی بود که در سال 60 می‌گفت یکی از افرادی که برای آینده جمهوری اسلامی خطرناک است، همین موسوی و زهرا رهنورد است و وی هنوز نخست‌وزیر نشده بود و ملت ایران امروز بعد از 30 سال فهمیدند که چه گفته بود.

وی خاطر نشان کرد: خوشحال هستیم که جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان در خط رهبری و نظام هستند و این دو با هم رقابت می‌کنند.

پناهیان افزود: در رأس این دو جبهه علمای بزرگی هستند و من هم برای علما و کاندیداهای این دو جبهه احترام قائل هستم و اعتقاد دارم، مسابقه در طبیعت زندگی بشر است و علما هم باید با هم مسابقه بگذارند و این خوب است و اشکالی ندارد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول