اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شبکه اجتماعی اندیشگر صورت می‌گیرد

تبلیغات نامزدهای قزوین در فضای سایبری

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه اجتماعی اندیشگر از برگزاری میتینگ‌های تبلیغاتی در فضای سایبر و این شبکه خبر داد.

تبلیغات نامزدهای قزوین در فضای سایبری

مرتضی امیری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین وسایل ارتباط جمعی برای شناخت، معرفی و ارتباط با یکدیگر فضای سایبری است.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی نیز از حیث کاربر محور بودن، به روز بودن، تنوع افکار، وجود ارتباط دوسویه، امکان سنجش، دریافت و بازخورد نظرات و دیدگاه‌های ارائه شده توسط اعضای این اجتماعات در سریع‌ترین زمان، جوان‌پسند بودن محیط و هویت‌بخشی برای کاربران از سوی جوانان با اقبال گسترده‌تری نسبت به سایر رسانه‌های جمعی همراه است.

مدیر شبکه اجتماعی اندیشگر یادآور کرد: شبکه اجتماعی اندیشگر با بیش از یک هزار و 800 عضو و صدها کاربر از تمامی استان‌های کشور، محیطی است که امکان حضور، معرفی و تبادل افکار با اعضای این جامعه را برای تمام نامزدهای مجلس نهم فراهم کرده است.

امیری عنوان کرد: امیدواریم با توجه به دعوتی که از نامزدهای نمایندگی مجلس نهم انجام شده است، کاندیداها با حضور در شبکه اجتماعی اندیشگر، به انتخاب صحیح و برتر از سوی مردم کمک کنند.

انتهای پیام/ش30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول