اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

22 هزار عامل اجرایی در برگزاری انتخابات کردستان دخالت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کردستان از فعالیت 22 هزار عامل اجرایی در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در این استان خبرداد.

22 هزار عامل اجرایی در برگزاری انتخابات کردستان دخالت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری استان در سنندج با محکوم کردن هتک حرمت استکبار جهانی به کلام‌الله مجید در افغانستان اظهار کرد: این اقدام وقیحانه استکبار موجب ناراحتی مسلمانان جهان شد.

وی تصریح کرد: امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد خروج خفت‌بار آمریکای‌ها از کشور افغانستان خواهیم بود چراکه مردم متدین افغانستان قادر به مدیریت کشور خود هستند.

وی در ادامه به روند انتخابات در استان اشاره کرد و افزود: مراحل مختلف انتخابات اعم از شکل‌گیری هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی در کمال صحت انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان با اعلام آمادگی تمامی عوامل انتخابات و هیئت‌های نظارت، از ارسال صندوق‌های رای به تمام نقاط استان از فردا خبرداد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات 12 جلسه توسط ستاد انتخابات استان برگزار شده و در دو جلسه هم ستاد حوادث غیرمترقبه حضور داشتند.

وی بیان داشت: ما به عنوان جایگاه اجرایی وظیفه پیش‌بینی رخدادها و وقایع غیرمنتظره را نیز برعهده داریم به همین منظور تعدادی ماشین‌الات از جمله لودر، بولدزر و غیره تهیه شده که به شعبات اخذ رای به ویژه درشهرهایی که در معرض کولاک برف خواهند بود، فرستاده شود.

‌وی عنوان کرد: کاندیداها در کردستان از امکانات زیادی برخوردار نیستند و تنها به آنها اجازه داده شده هر کدام در شش مغازه در سطح شهر اقدام به تبلیغ و سخنرانی کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان بازگو کردن توفیقات نظام را از وظایف مسئولان خواند و خاطرنشان کرد: مدیران با بیان دستاوردها و توفیقات نظام باید مانع از فعالیت افرادی که درصدد دلسرد کردن مردم هستند، شوند.

حسن‌زاده روشنفکر را فردی آگاه به وضعیت کشور، تهدیدات دشمنان و اقتدار کشور دانست و گفت: متاسفانه افرادی با سوء‌استفاده از فرصت انتخابات و روشنفکر جلوه‌دادن خود اقدام به سیاه‌نمایی و زیرسوال بردن اقدامات نظام می‌کنند.

*رشد 15 درصدی تایید کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کردستان

وی عنوان کرد: علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان در این دوره نسبت به دوره هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای تایید شده 15 درصد افزایش داشته است.

وی از وجود هزار و 56 شعبه اخذ رای در کردستان خبرداد و اظهارداشت: از این تعداد 493 شعبه ثابت و 563 شعبه نیز سیار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: 22 هزار عامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کردستان مشارکت دارند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم 5 هزار نفر از نیروهای انتظامی امنیت انتخابات در استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول