اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس:

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه در انتخابات یک برنده واقعی وجود دارد و آن نیز مردم هستند.

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان ظهر امروز در جمع مردم شهرکرد در مسجد ابومحمد این شهر، اظهار داشت: راهیابی به مجلس و اندیشه خدمت مردم مقدس‌تر از آن است که با تخریب رقبا و تهمت زدن به افراد همراه شود.

وی افزود: تهمت زدن به دیگران و با آبروی مردم بازی کردن، گره‌ای از مشکلات مردم باز نخواهد کرد.

زمانیان، حل مشکلات مردم را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و گفت: برنامه‌ریزی، تدوین برنامه منسجم، پشتکار، تعامل و همدلی نمایندگان موجب خواهد شد تا مشکلات و مسائل مردم در زمان‌ کوتاه‌تری رفع شود.

نامزد اصولگرای مجلس شورای اسلامی نوسازی و عمران و آبادانی این استان را دغدغه اصلی کاندیدای اصلح برشمرد و گفت: عدم ناهماهنگی بین نمایندگان استان در مجلس‌های گذشته و عدم برقراری تعامل و تسامح با مسئولان رده بالای کشور از دیگر مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان بوده که باید در این دوره برطرف شود.

وی ادامه داد: کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با یکدیگر تعامل گرایانه و با برخورداری از روحیه مردانگی در این رقابت دوستانه برخورد کنند و به شدت از سیاه‌نمایی یکدیگر پرهیز کنیم.

زمانیان بر ضرورت پیشرفت این استان تأکید کرد و گفت: برای پیشرفت این استان باید با پشتکار شبانه‌روزی و پرهیز از زد و خوردهای سیاسی و تکیه بر کانون‌های قدرت و ثروت اهتمام ورزید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برخی از کاندیداها از هم اکنون ادعای نمایندگی مجلس دارند و این‌طور در بین هوادارانشان مطرح می‌کنند که آنها حتما به مجلس راه خواهند یافت.

زمانیان تصریح کرد: این اقدام افراد خیانت و بی‌توجهی به رأی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: چنانچه برخی از نامزدهای انتخاباتی دست از بداخلاقی‌های سیاسی خود بر ندارند از مردم خواهم خواست جواب دندان‌شکنی به این بداخلاقی‌ها بدهند.

این نامزد انتخاباتی مجلس خواستار مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات شد و گفت: در انتخابات همیشه یک برنده واقعی وجود دارد و آن هم مردم هستند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول