اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/132

مردم با حضور در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا کنند

خبرگزاری فارس: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با صدور بیانیه‏ای خواستار ادی دین مردم به انقلاب با حضور در انتخابات شدند.

مردم با حضور در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شد، آمده است: اینک پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حضور باشکوه و پرشور ملت شریف ایران در صحنه‏های مختلف، جهانیان را شگفت‏زده کرده و تمامی توطئه‏های دشمنان را نقش برآب ساخته است.

در ادامه می‏خوانیم: "انتخابات دوازدهم اسفند 90" یک فرصت "تاریخی و بی‏بدیل" برای مردم حماسه‏ساز ایران اسلامی به شمار رفته و آزمون دیگری در راه تعالی معنوی و پیشرفت کشور عزیزمان رقم خورده و برگ زرین دیگری در دفتر حماسه تاریخی ایران اسلامی بر جای خواهد ماند.

در ادامه آمده است: ما کارکنان شرکت توزیع نیروی  برق استان سمنان در پاسخ به ندای رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای لبیک گفته و ضمن حضور حداکثری و فعال در نهمین دوره   انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب کاندیدای اصلح، از آحاد مردم  شریف، فرهیخته، قدرشناس و ولایت‏مدار استان سمنان نیز دعوت می‏کنیم که در این صحنه عظیم حضور یافته و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و دِین خود را نسبت به انقلاب، امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی ادا کنند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول