اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار حسن‌آباد خبر داد

برگزاری آموزش توجیهی کاربران رایانه انتخابات حسن‌آباد

خبرگزاری فارس: بخشدار فشافویه از توابع شهرستان ری گفت: آموزش توجیهی کاربران رایانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بخش برگزار شد.

برگزاری آموزش توجیهی کاربران رایانه انتخابات حسن‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی بخشداری حسن‌آباد، کریم رئوف ‌از برگزاری آموزش توجیهی کاربران رایانه انتخابات حسن‌آباد خبر داد و اظهار کرد: این کلاس در دو نوبت صبح و عصر در محل بخشداری برگزار شد که 46 کاربر حضور یافتند و آموزش لازم برای برگزاری مانور در روز سه‌شنبه و روز انتخابات را فرا گرفتند.

بخشدار حسن‌آباد گفت: در این بخش 23 شعبه اخذ رای در نظر گفته شده است که 15 صندوق ثابت و هشت صندوق نیز سیار خواهد بود.

این گزارش حاکی است، 406 صندوق رای شهرستان ری برای جمع آوری آرا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

شهرستان ری شامل چهار بخش مرکزی، کهریزک، خاوران و حسن‌آباد است و 308 صندوق در مناطق شهری و 98 صندوق نیز در مناطق روستایی مستقر خواهد شد و صندوق‌های رای ثابت 373 و 33 صندوق رای نیز به صورت سیار کار جمع آوری آرا را انجام می‌دهند.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری است که متشکل از 40 روستا بوده و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران‌ـ قم قرار دارد. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول