اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 243

فعالیت 400 نفر عوامل انتخاباتی در امامزاده عبدالله(ع) آمل

خبرگزاری فارس: بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل از فعالیت 400 عوامل اجرایی و نظارتی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان خبر داد.

فعالیت 400 نفر عوامل انتخاباتی در امامزاده عبدالله(ع) آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یحیی عسگری‌پور ظهر امروز در نشست مشترک با عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و نمایندگان کاندیداها در بخش امامزاده عبدالله(ع) بیان داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین و حساس ترین انتخابات کشور است که باید با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای همراه باشد.

وی افزود: ما امین و حافظ نظرات مردم هستیم و باید در این راه هر نوع تلاش و کوششی را در اولویت امور قرار دهیم، زیرا مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و سرنوشت کشور با نظرات مفید و سازنده آنها رقم می‌خورد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل با اعلام اینکه این بخش یکی از بخش های جدیدالتاسیس استان مازندران است، تصریح کرد: برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش امامزاده عبدالله(ع) حدود 400 عوامل نظارتی، اجرایی و امنیتی فعالیت خواهند کرد.

عسگری‌پور با بیان اینکه در این بخش 28 صندوق اخذ رای آماده دریافت آرای مردم است، گفت: انتخابات در راس امور کشورمان جای دارد و باید تلاش ما در جهت بهتر برگزار شدن آن به همراه حضور حداکثری مردم و انتخاب نمایندگان اصلح باشد.

وی در مورد انتخاب اصلح در بین مردم یادآور شد: باید برای انتخاب بهترین نمایندگان که می‌توانند حامی، حافظ و مدافع حقوق مردم باشند از بیانات امام امت و منویات مقام معظم رهبری نهایت استفاده را بکنیم.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل در توصیه‌ای به دهیاران و شورای اسلامی روستاها اضافه کرد: این دو گروه باید در روستاها مردم را برای حضور حداکثری پای صندوق های رای آماده کرده و خود از جانب‌داری کاندیدایی خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه بخش امامزاده عبدالله(ع) یکی از ورودی‌های استان مازندران است و مسافران شمال کشور و زائران آستان قدس رضوی از محور مواصلاتی هراز که در این بخش قرار دارد تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید دقت لازم انجام شود تا تبلیغات کاندیداها فضای زیبای منطقه را برهم نزند، زیرا کمتر از 20 روز آینده ما میزبان میهمانان نوروزی هستیم و باید شرایط را برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول