اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تخلفات انتخاباتی را به تلفن گویا اطلاع دهید

خبرگزاری فارس: تخلفات انتخاباتی توسط تلفن گویای ستاد انتخابات استان اصفهان قابل رسیدگی است.

تخلفات انتخاباتی را به تلفن گویا اطلاع دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان محمد مهدی اسماعیلی با اعلام این که تخلفات رسیده به دفتر این ستاد چشمگیر نبوده است تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده موارد تخلف می‌توانند با شماره تلفن گویای 9730031 چنین مواردی را گزارش دهند.

وی به ارسال پیامک که توسط برخی نامزدها در روزهای اخیر مشاهده شده اشاره کرد و گفت: چنین امری در صورت جلب رضایت افرادی که پیامک‌ها برای آنان ارسال می‌شود منعی ندارد و در غیر اینصورت تخلف محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: البته این موارد در عرف به عنوان یکی از راه‌های تبلیغات نامزدها پذیرفته شده است و سخت‌گیری در این زمینه لزومی ندارد.

وی همچنین از نصب بنر نامزدها در محلی به جز ستاد انتخاباتی افراد نیز به عنوان یکی دیگر از موارد تخلف نام برد و افزود:استانداری اصفهان از امروز نسبت به نصب اسامی نامزدها به صورت بنر  جمعی برای معرفی آنان اقدام کرده که در 300 نقطه شهر نصب می‌شود.

اسماعیلی افزود: به جز این مکان‌ها و همچنین محل‌های  ستاد انتخاباتی نامزدها نصب پوستر و بنر تبلیغاتی تخلف است و با خاطیان برخورد برخورد می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول