اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

مشکلی برای برگزاری انتخابات در کردستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با اشاره به فراهم بودن زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم در استان، گفت: تمامی امکانات مهیا شده و هیچ مشکلی در ارتباط با برگزاری انتخابات وجود ندارد.

مشکلی برای برگزاری انتخابات در کردستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ایرج حسن زاده در همایش طلاب و روحانیون سنندج که با محور انتخابات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد بر  ایفای نقش روحانیون در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه روحانیت نقش بی‌نظیری در تحقق مشارکت حداکثری احاد جامعه در برگزاری انتخابات دارد، اظهار داشت: باید با تحلیل اهمیت حضور در انتخابات برای مردم، زمینه مشارکت و حضور پرشور آنها را هر چه بیشتر مهیا کرد.

وی افزود: امروز ایران به برکت نظام اسلامی و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب هر‌گونه تهدیدی را با قاطعیت پاسخ داده و از توطئه‌های دشمنان ترسی ندارد.

حسن‌زاده بر نقش روحانیون در آگاه‌سازی مردم برای برگزاری انتخاباتی موفق و سالم نیز تاکید و تصریح کرد: انتخابات مانوری برای ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است چرا که حضور  پرشور مردم بهترین پشتوانه برای انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه این همایش با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشکلی در کردستان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم وجود ندارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و تمام مشروعیت، اقتدار و قدرت آن از مردم است.

وی در پایان شرکت در انتخابات را یک  وظیفه و حق شرعی ذکر کرد و اظهار داشت: برای صیانت از انقلاب و اصل مردم سالاری دینی باید هیئت‌های نظارتی و اجرایی، انتخابات را در کمال بی‌طرفی و بدون اعمال سلیقه برگزار کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول