اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به دوره‌های گذشته

تخلفات انتخاباتی در آذربایجان‌شرقی کاهش چشمگیر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی با اشاره به بروز برخی تخلفات تبلیغاتی جزئی در سطح استان، گفت: آمار این تخلفات نسبت به دوره‌های گذشته کاهش چشمگیر و فاحشی نشان می‌دهد.

تخلفات انتخاباتی در آذربایجان‌شرقی کاهش چشمگیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، محمد رستمی، مردم را بهترین و مناسب‌ترین بازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و اضافه کرد: آحاد مردم در کنار هیئت بازرسی می‌توانند به درستی و با دقت فضای انتخابات را رصد کرده و کمک کنند تا انتخابات روز جمعه بون هیچ گونه تنش و تخلفی برگزار شود.

وی افزود: مردم، تخلفات تبلیغاتی داوطلبان مجلس را به این هیات گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

رستمی  اظهار کرد: در این راستا شماره تلفن های 5232228 و 5231252 و 5263827 و همچنین شماره دورنگار 5263800 هیئت بازرسی استان آمادگی لازم برای دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه را دارد.

وی، با تشریح برخی از موارد تخلفات تبلیغاتی نامزدها، هرگونه دیوارنویسی توسط هواداران نامزدها را از نمونه‌های بارز تبلیغات غیرقانونی دانست و گفت: هر نوع دیوارنویسی ممنوع بوده و حتی نگارش‌های موردی بر روی بنرهای تعبیه شده توسط شهرداری‌ها نیز غیرقانونی است.

رستمی، به راه انداختن کارناوال‌های تبلیغاتی در سطح شهر، استفاده از وسائل صوتی در بیرون از محوطه ستادهای تبلیغاتی، نصب پوسترهای بزرگ تر از اندازه تعریف شده و اقدام به پاره کردن تبلیغات دیگر نامزدها از جمله جرائم تبلیغاتی مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

وی، با اشاره به بروز برخی تخلفات تبلیغاتی جزئی در سطح استان، اظهار کرد: اما آمار این تخلفات نسبت به دوره های گذشته کاهش چشم گیر و فاحشی نشان می دهد که این امر نشان دهنده بینش بالای سیاسی آحاد مردم است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول