اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مدیران در بحث انتخابات کاملاً بی‌طرف باشند/ منویات رهبری اولویت کاری خدمت‌گذاران مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تأکید بر فراهم شدن زمینه‌های لازم برای انتخاباتی پرشور و سالم در کردستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که بی‌طرفی خویش را در این عرصه رعایت کنند.

مدیران در بحث انتخابات کاملاً بی‌طرف باشند/ منویات رهبری اولویت کاری خدمت‌گذاران مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری استان در سنندج، اظهار داشت: عمل به منویات رهبری باید همواره مورد توجه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد و در عرصه انتخابات نیز باید رهنمون‌های ایشان سرلوحه اعمال اجرایی و نظارتی ما باشد.

وی افزود: مدیران و مسئولان اجرایی استان باید با احساس مسئولیت حداکثری در قبال انتخابات همواره تمام توان خویش را برای تشویق و ترغیب افراد زیر مجموعه خویش در این عرصه سرنوشت‌ساز به کار گیرند.

استاندار کردستان تصریح کرد: انتخابات در کردستان با توجه به هجمه‌ها و تبلیغات گسترده سایت‌ها و شبکه‌های ضد انقلاب که سعی بر مخدوش کردن مشارکت گسترده مردمی دارند، نسبت به سایر نقاط کشور بسیار متفاوت خواهد بود و باید تمام توان خویش را در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم بکار گیریم.

شهبازی افزود: باید بدانیم که مشارکت گسترده مردمی در عرصه‌های مختلف نظام زمینه‌ساز جذب بیشتر سرمایه‌ها و اعتبارات در استان خواهد بود و بر دلگرمی مردمی و ایجاد فضای شور و نشاط در استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید بی‌طرفی خویش را در انتخابات پیش رو رعایت نمایند و از سلامت انتخابات در استان با جدیت هرچه تمام‌تر محافظت نمایند.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار پرهیز  نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی‌ها و تشویش اذهان عمومی شد و افزود: افرادی که خدمات چندین ساله نظام اسلامی در استان را زیر سؤال برده و برای رسیدن به جایگاه و منافع خویش دست به تخریب افراد و شخصیت‌های مختلف و دیگر نامزدها می‌زنند لیاقت این را ندارند که وارد مجلس شوند.

شهبازی تصریح کرد: خدمت به مردم کردستان والاترین خدمت‌هاست و همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید در این راستا تمام توان خویش را به کار گیرند و در این عرصه برای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری که همانا گسترش سرمایه‌گذاری و رفع محرومیت‌ها و کاهش بیکاری در استان است، تلاشی مضاعف داشته باشند.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: همانند سال گذشته که استان کردستان از لحاظ جذب اعتبارات رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد با احساس مسئولیت مدیران استان شاهد جذب حداکثری اعتبارات در نظر گرفته شده برای دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری نیز باشیم.

وی در پایان سخنان خویش با انتقاد از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور کم‌رنگ آنان در نمازهای جمعه و جماعت، اظهار داشت: ارتباط و تعامل گسترده و همیشگی با مردم زمینه‌ساز انجام دقیق و سریع طرح‌ها و برنامه‌ها بوده و حضور در نمازهای جمعه و شرکت در برنامه‌های مختلف مردمی باید همواره مورد توجه مدیران باشد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول