اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

رأی مردم در انتخابات رأی به رهبری و نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت: رأی مردم ایران در انتخابات رأی به رهبر و نظام است.

رأی مردم در انتخابات رأی به رهبری و نظام است

سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت گسترده مردم به خصوص نسل جوان در آن بر رویدادهای جهانی و منطقه‌ای تأثیر ویژه‌ای خواهد گذاشت و این حضور نشان‌دهنده حمایت آنان از نظام اسلامی و رأی آنها در انتخابات رأی به رهبری، نظام، شهدا و آینده انقلاب است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی شکوه اقتدار خود را در انتخابات روز 12 اسفند به نمایش خواهد گذاشت افزود: مردم ایران اسلامی با لطف و عنایت خداوند و حضور پرشور و گسترده در انتخابات کمر دشمن را می‌شکند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم در مجلس باید شجاع بوده و در حمایت از منافع ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی‌ها و دشمنی‌های استکبار با اقتدار ایستادگی کند.

طباطبایی در ادامه به بیداری اسلامی مردم در کشورهای منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 57 شاهد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودیم و امروز ایستادگی و رشادت مردم ایران اسلامی به الگویی برای انقلاب‌های جوانان کشورهای منطقه در برابر ظلم و ستم تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز آرزو و رویای کشورهای اسلامی دنیا است و مردم این کشورها آرزو می‌کنند کشورشان به جایگاهی برسد که ایران اسلامی اکنون در آن ایستاده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه ایران اسلامی ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را در دوران دفاع مقدس شکست اظهار کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند با وحدت و همدلی و توکل به خداوند هیچ ابرقدرتی توان مقابله با آنان را ندارد.

طباطبایی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول سه دهه با شکوه و پایداری در برابر دشمنان ایستاده است افزود: مردم ایران اسلامی با اقتدار و سربلندی و با پیشرفت‌های مختلف علمی خود ثابت کرده‌اند که ترور، تحریم و تهدید هیچ تاثیری بر اراده آنان برای توسعه و آبادانی کشور نمی‌گذارد.

وی در پایان گفت: اکنون وظیفه مردم ایران حضور پرشور در انتخابات است چراکه چشم امید انقلاب‌های نوظهور اسلامی منطقه و جهانیان به ایران اسلامی و حضور مردم در انتخابات دوخته شده‌است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول