اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد:

کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هدف دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سروآباد گفت: کمرنگ کردن مشارکت و حضور مردم در انتخابات هدف اصلی دشمنان است.

کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هدف دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد محمدرضایی ظهر امروز در نشست امامان جمعه و جماعت شهرستان سروآباد که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه از ارزش‌های مسلم دین اسلام است و همین این امر در آیات و روایات و سیره مسلمین مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: مشارکت افراد در تصمیمات سیاست‌گذاری، اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران از حقوق و مسئولیت‌های اولیه هر مسلمانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

فرماندار شهرستان سروآباد ادامه داد: مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند و هیچ فرد یا گروه و دسته‌ای حق تحمیل فرد یا افرادی را به مردم ندارند، چرا که جامعه اسلامی ایران با درایت و رشد سیاسی خود جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن و حاکمیت قوانین خدا را پذیرفته‌اند و به این بیعت و این پیمان بزرگ وفادار مانده‌اند.

محمدرضایی اضافه کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون یکی از اهداف شوم استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب بوده و به انواع ترفندها متوسل شده‌اند، اما به لطف خداوند ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور عظیم خود در صحنه‌های گوناگون انقلاب این حقیقت را به اثبات رسانیده‌اند که از وحدت و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار و مزدوران آنان تا ابد حسرت گسستن اتحاد و یکپارچگی ملت ما را به گور خواهند برد.

وی در ادامه بیان کرد: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که مردم می‌توانند با حضور پرشور در آن از نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی مستقل و پویا در عرصه جهانی حمایت کند.

محمدرضایی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد مخدوش کردن دستاوردهای انقلاب هستند، تصریح کرد: به خاطر ادای تکلیف شرعی و قانونی، کسب رضای خداوند و حمایت از دین مبین اسلام همه موظف هستند در این عرصه سیاسی که تعیین‌کننده سرنوشت مملکت خویش است، حضوری پرشور داشته باشیم.

نشست امامان جماعت، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی با حضور فرماندار شهرستان سروآباد و مدیرکل بیمه روستائیان و عشایر کردستان، رئیس مرکز بزرگ اسلامی و بخشدار مرکزی سروآباد با محوریت انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول