اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان:

انتخابات پرهیز از آلایش سیاسی و اجرایی کشور را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: انتخابات همواره پرهیز از آلایش سیاسی و اجرایی کشور را رقم می‌زند.

انتخابات پرهیز از آلایش سیاسی و اجرایی کشور را رقم می‌زند

حجت الاسلام محمدحسن بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: انتخابات این دوره از اهمیت بیشتری نسبت به دوره‌های پیش برخوردار است.

وی افزود: این حساسیت از نظر مسائل داخلی در کشور نیازمند برنامه‌ریزی حساس و دقیق بوده که با درایت و آگاهی مسئولان این مهم پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: انتخابات این دوره از حیث اینکه در آغاز برنامه پنجم توسعه در کشور هستیم نیز پرهیز از آلایش سیاسی و اجرایی کشور را رقم می‌زند.

این مسئول اضافه کرد: امروز کشورها و ملت‌هایی که بیداری اسلامی دست یافته‌اند همگی چشم به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

بلک خاطرنشان کرد: در مقابل دشمنان نظام و انقلاب نیز درصدد تخریب وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌های جهان هستند و همین امر کار مسئولان اجرایی را سخت و سخت‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: ملت ایران نمره خوبی در خصوص انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی داشته و همین امر می‌تواند زمینه‌ساز حضور پرشورتر مردم در این دوره انتخابات نیز باشد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید مسائل شرعی و عرفی را در بحث تبلیغات خود رعایت کنند و تمام توجه خود را به جلوگیری از سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی معطوف کنند.

وی عنوان کرد: در دوره‌های گذشته شاهد حضور و مشارکت 90 درصدی مردم در انتخابات بوده‌ایم.

بلک با اشاره به اینکه این دوره رقابت بین نامزدهای انتخاباتی بسیار تنگاتنگ و دشوارتر است، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و متعهد خوزستان همچون شور گسترده و بی‌بدیل خود در راهپیمایی 22 بهمن، در 12 اسفندماه سال جاری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

این مسئول ابراز داشت: بنا به فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری، ملت ایران باید حضور در انتخابات را یک تکلیف ملی و شرعی دانسته و در راستای شکست ترفندهای دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور گام بردارند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: در 12 اسفندماه بار دیگر فتنه دشمنان ایران اسلامی خاموش شده و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی کشور را گزند آنها در امان خواهیم داشت.

وی در پایان خطاب به نامزدهای انتخاباتی اذعان داشت: نامزدهای انتخاباتی با تخریب یکدیگر رقابت سالم انتخابات را در این دوره به رقابت ناسالم مبدل نکنند، زیرا این امر بهانه‌ای برای سوءاستفاده دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول