اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی رئیس ستاد انتخابات کشور:

مطلبی: مردم‌سالاری دینی با حضور گسترده در انتخابات نمایان‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم‌سالاری دینی نظام ما را نزد جهان نمایان‌تر می‌کند.

مطلبی: مردم‌سالاری دینی با حضور گسترده در انتخابات نمایان‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سیف‌الله مطلبی امروز در جلسه بررسی راهکارهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب شکوهمند و مردمی ایران اسلامی در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود به جهانیان ثابت کرده که همواره در تمامی دوره‌های انتخاباتی و مقاطع حساس کشور از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم برخوردار بوده است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه‌های مختلف ایران اسلامی پشتیبانی‌های خود را از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پاسداری ار ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داده‌اند.

مطلبی ادامه داد: انتخابات باید هوشمندانه و آگاهانه باشد، زیرا انتخاب کاندیدای اصلح موجب ناامیدی دشمن بوده و مردم باید در این زمینه بیدار و بصیر باشند.

وی بیان کرد: 12 اسفند ماه تجلی عزت ملی و بارزترین مظهر حضور مردمی بوده و حضور حداکثری مردم در انتخابات جوابگوی پستی‌ها و دشمنی‌های آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در برابر مردم ایران است.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات، نشانگر عزت ملی است و هر چه عزت ملی بالا باشد، اقتدار نظام و مجلس بالا رفته و در شأن مکتب امام راحل خواهد بود.

مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه به خدمات ارزنده و دستاوردهای دولت خدمتگزار اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی را ورق بزنیم مشاهده می‌کنیم که دولت و مسئولان خادم این نظام، دستاوردهای خوبی را برای کشور و انقلاب طی چند سال گذشته به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: وظیفه ما، خدمت کردن صادقانه به ملت شریف ایران اسلامی است زیرا رسالت الهی و دینی این نظام اسلامی توجه ویژه به حقوق انسانها، گسترش عدالت و معنویات است.

وی با تشریح فعالیت‌های ستاد انتخابات اطمینان داد که در سیستان و بلوچستان همچون گذشته شاهد برگزاری یک انتخابات خوب و گسترده خواهیم بود.

انتهای پیام/س10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول