اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان بوشهر:

حفظ رویکرد اصولگرایی در اولویت است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: رأی آوردن و نیاوردن من در انتخابات مهم نیست آنچه برای من مهم است این است که راهی که مدعی طرفداری از آن هستم حفظ شود.

حفظ رویکرد اصولگرایی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست خبری خود در بوشهر اظهار داشت: اگر برای منافع خود در عرصه تلاش می‌کنم باید تعاملات را با افراد حفظ کنم اما اگر برای منفعت نظام و مردم در عرصه هستم باید فقط به فکر خدمتگزاری به مردم باشم.

وی افزود: بنده برخوردهای تصنعی را دوست ندارم ضمن اینکه اهل معامله با انسان‌های معامله‌گر هم نبوده و نیستم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر تصریح کرد: بنده به عنوان معلمی ساده نسبت به کم سن و سال‌ترین افراد اجرایی و غیر اجرایی تفاوتی قائل نبوده و نیستم.

جمیری ادامه داد: اصولگرایی به ادعا نیست، ما اصولی را برای خودمان قائل هستیم و هر جا کسی به این اصول لطمه وارد کند مخالفت می‌کنیم.

 

*قانون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری باید اصلاح شود

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه کدام قانون کشور نیاز به اصلاح دارد گفت: یکی از ضروری‌ترین اصلاحاتی که باید در قوانین کشور ایجاد شود قانون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر تصریح کرد: ساز و کار انتخاب نماینده مجلس باید یک ساز و کار قانونی مناسب باشد و در این ساز و کار صلاحیت دفاع از حقوق مردم و کارآمدی لازم برای تقویت نظام وجود داشته باشد، ضمن اینکه باید ضعف‌هایی که داریم در قانون انتخابات اصلاح شود تا با مجلسی قوی سایر قوانین هم اصلاح شود.

جمیری گفت: امیدواریم که کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در عرصه رقابت برای انجام خدمت نه به دست آوردن خدمت از دیگران پیشی بگیرند و شاهد چهار نماینده همفکر، صالح و قوی برای دفاع از حقوق مردم باشیم.

*جبهه متحد از استقبال بالایی در بوشهر برخوردار است

وی بیان کرد: آنچه در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم مطرح است این است که کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی از استقبال بسیار بالایی برخوردار است و جبهه متحد می‌تواند شاهد موفقیت کاندیدایش در این انتخابات باشد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر اظهار داشت: کارآمدی نظام اسلامی برای اعتلای اسلامی و برای تابناک‌تر شدن نظام اسلامی در جهان آنقدر مهم است که جز به آن نباید فکر کنیم.

جمیری تصریح کرد: اگر قرار است برای رفاه مردم کار کنیم کسانی که انتخاب می‌شوند با وجود سلیقه‌های مختلف سیاسی، باید بر سر منافع استان با هم به وحدت برسند.

وی افزود: کسانی که تائید صلاحیت می‌شوند و مردم آنان را انتخاب کنند نماینده مردم هستند و در عرصه فعالیت‌های نمایندگی و رسیدگی به امور استان باید وحدت نظر داشته باشند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول