اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست شهردار شیراز در آستانه نوروز:

شیفت کاری شهرداری‌ها افزایش یابد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: در آستانه نوروز با افزایش شیفت کاری کارکنان شهرداری، رسیدگی به امور شهر و شهروندان به شکل ویژه دنبال شود.

شیفت کاری شهرداری‌ها افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت ظهر امروز در بازدید سرزده از منطقه هفت شهرداری این شهر اظهار کرد: در روزهای باقی‌مانده از سال به صورت متفاوت، از مناطق 9 گانه و سازمان‌های مختلف شهرداری این شهر بدون هماهنگی قبلی بازدید می‌شود.

شهردار شیراز همچنین آماده‌سازی شهر و تکریم ارباب رجوع در روزهای پایانی سال را ضروری دانست و گفت: در کنار مناسب‌سازی شهر در طول سال باید از هر لحاظ برای استقبال از سال نو و میهمانان نوروزی آمادگی کامل ایجاد شود.

در این بازدید، شهردار شیراز از نزدیک در جریان تکریم ارباب رجوع و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های این منطقه از شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی قرار گرفت.

سعید معصومی شهردار منطقه هفت نیز در ادامه گزارشی از عملکرد این منطقه برای رفاه شهروندان و استقبال از میهمانان نوروزی ارائه کرد.

وی رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده و تک لبه‌ها، پیاده‌روسازی، زیباسازی و مناسب‌سازی بلوارها، ایجاد مبلمان مناسب شهری و لکه‌گیری و آسفالت معابر را از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمت به شهروندان و آماده‌سازی منطقه برای ایام نوروز عنوان کرد.

به گزارش فارس، شهردار شیراز علاوه بر بازدیدهای سرزده از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری، چه خوب بود که تبعیض قایل شدن برخی از مسئولان این شهرداری را مورد بررسی و توجه بیشتر قرار می‌داد تا این‌گونه نباشد که بنا بر سلیقه و نظر شخصی برخی از مسئولان شهرداری این شهر مکانی را به عنوان مرکز توزیع روزنامه‌ای ویژه قرار دهند و غرض‌ورزی مشهود خود را به عنوان دهن‌کجی به خواسته عمومی، به دیگر روزنامه‌هایی که سال‌های سال در این شهر و استان فعالیت صادقانه و سالم می‌کنند و اهل لابی‌زدن نیز نیستند، آشکارا و در کمال بی‌پروایی در معرض افکار عمومی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول