اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

اختصاص 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد

ابراهیم جعفری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دهیاری‌های بخش مرکزی گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شناسایی مسائل و مشکلات و امکان‌سنجی در توسعه روستاها بسیار مهم بوده و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد برای عمران بیشتر روستاهای خود باید بیش از پیش تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم توسعه و عمران روستایی یادآور شد: مناطق روستایی باید در ابعاد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی نسبت به گذشته رشد چشمگیر داشته باشند.

جعفری تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 289 دهیاری وجود دارد این دهیاری‌ها سبب تسهیل در انجام امور مختلف مردم در مناطق روستایی استان شده است.

وی با اشاره به اختصاص 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده و نیز از محل تبصره 3 ماده این قانون به دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

جعفری با تشریح شاخص‌های توزیع اعتبار میان دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شاخص‌هایی مانند جمعیت، وسعت، عملکرد عمرانی و کیفیت اجرای پروژه‌ها، مرکز دهستان بودن، مطابقت عملکرد با آئین‌نامه‌های مالی از جمله معیارهای توزیع اعتبارات بوده است.

وی دهیاری‌های دارای دهیاران برتر، پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری و نیز تکریم ارباب رجوع را از دیگر شاخص‌های توزیع اعتبارات میان دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 550 میلیون ریال به منظور حسابرسی امور مالی دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.امور مالی دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد از سال 86 تا سال 89 حسابرسی نشده و حسابرسی این دهیاری‌ها به منظور بررسی عملکرد امور مالی دهیاری‌ها ضرورت دارد.

وی با اشاره به اهمیت حسابرسی در تقویت نظام‌های مالی و مدیریتی و رعایت قوانین و مقررات توسط دهیاری‌ها تصریح کرد: حسابرسی امور مالی دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد توسط یک مؤسسه مرتبط در این زمینه انجام می‌گیرد. 289 دهیاری موجود در سطح کهگیلویه و بویراحمد از نظر ساختمانی بررسی شدند.

این مقام مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 30 دهیاری در کهگیلویه و بویراحمد دارای ساختمان دهیاری هستند، افزود: 225 دهیاری نیز در ساختمان‌های استیجاری مستقر هستند.12 دهیاری کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان‌های دولتی مستقر هستند و 22 دهیاری هم در ساختمان‌های مسکونی واقع شده‌اند.

وی با اشاره به لزوم اختصاص ساختمان به دهیاری‌ها برای فعالیت و خدمات‌رسانی بهتر به ساکنان روستاها خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار لازم برای احداث ساختمان برای دهیاری در دستور کار دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول