اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر:

استکبار در تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر گفت: استکبار در صدد تسلط بر مسلمان است و برای بروز اختلاف بین مسلمانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

استکبار در تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی با موضوع نمادهای ضد دینی و شیطان پرستی اظهار داشت: استکبار جهانی برای رسیدن به مقاصد شوم خود علیه مسلمانان از هر ترفندی استفاده می‌کند و ما باید در همه ابعاد و عرصه‌ها هوشیار باشیم.

وی افزود: داشتن بصیرت و پیرو راه رهبر معظم انقلاب بودن، ما را از حوادث و ترفندهای دشمنان نجات می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: بشر از ابتدای آفرینش تاکنون خداپرست بوده اما خدایی که مردمان گوناگون می‌پرستیدند، متفاوت بوده است.

خرمدل افزود: قدرت‌های بزرگ و استعمارگر از این اعتقادات مردم سوءاستفاده کرده و با ترفندهای گوناگون افکار و عقاید مردم را منحرف کردند.

وی با بیان اینکه در دین مسلمانان گرایش به خداپرستی بسیار شدیدتر از سایر ادیان است تصریح کرد: دشمنان ما با ایجاد انشقاق‌ها و فرقه‌های گوناگون همچون فرقه ضاله وهابیت به عنوان معضل بزرگ کنونی جهان اسلام در صدد نیل به اهداف شوم استکباری خود در جامعه مسلمین هستند.

وی به عملیات روانی و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: در این نوع جنگ روح و روان و اعتقادات مردم هدف قرار گرفته می‌شود و ما دشمن را به صورت شفاف و در ظاهر نمی‌بینیم اما اثرات مخرب و ویران‌گر آن را بر روی افکار و کردار جوانان مشاهده می‌کنیم.

وی دلایل ایجاد فرقه‌های جدید توسط دشمنان در ممالک اسلامی را قانون‌گرایی، فتنه‌انگیزی، قدرت‌طلبی، دین‌سازی دروغین و استعمارگری عنوان کرد و اذعان داشت: ما باید با هوشیاری هر چه تمام‌تر ضمن آشنایی با این ترفندها نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

خرمدل اضافه کرد: در این نوع جنگ تغییر اعتقاد، افکار و رفتار مردم در دستور کار دشمن قرار می‌گیرد چرا که اگر اعتقاد ما تغییر کرد، افکار ما نیز تغییر می‌کند و به دنبال تغییر افکار به تبع رفتار ما نیز تغییر می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر یکی از عوامل اصلی پیشبرد اهداف استکبار در ملل مسلمان را ایجاد تفرقه خواند و خاطر نشان کرد: دشمن در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول