اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

مردم ایران در انتخابات صلابت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: در 12 اسفندماه امسال مردم ایران بار دیگر با قاطعیت تمام ابراز وجود کرده و صلابت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشند.

مردم ایران در انتخابات صلابت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست مجریان انتخابات و عوامل نظارتی و بازرسی انتخابات شهرستان نمین اظهار داشت: مردم ایران در روز 12 اسفند تمام ابزارهای سلطه‌گری نظام غرب را به چالش می‌کشند.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: انتخابات قدرتمند در ایران اسلامی عامل سلب قدرت از نظام‌های خودکامه و بیگانه است.

وی با بیان اینکه ایران سرفراز ما به پشتوانه رای میلیونی ملت و حمایت‌های بی‌دریغ آنها نیاز دارد خاطرنشان کرد: آنهایی که احساس می‌کنند با انتخابات بی‌پشتوانه مردم بعد از 12 اسفند می‌توانند این کشور را مورد تاخت و تاز همه جانبه قرار دهند شناخت واقعی از روحیه ملت ما ندارند چرا که این ملت دشمن را اسباب و بازیچه اندیشه بلند خود قرار داده است.

امام جمعه شهرستان نمین یادآور شد: حضور قاطع و پر‌صلابت مردم در انتخابات پیش رو نه تنها یک رخداد عظیم و واقعی را به وجود می‌آورد بلکه اسباب زحمت برای دشمن شده و آنها را تا چند سال بعد در حیرت و بهت واقعی فرو می‌برد.

رحیمی همه مجریان انتخابات را به دوری‌گزینی از دخالت‌های بی‌مورد و حفظ حرمت‌ها دعوت کرد و گفت: بی‌قانونی‌هایی که امروز برخی از نامزدها و رسانه‌های بیگانه به آن دامن می‌زنند بر گرفته از تفکر فردی است در حالی که در نظام اسلامی ما سلامت انتخابات یک اصل همه جانبه است.

وی بازرسان و ناظران انتخابات را به حفظ قانون و بی‌طرفی در موضع‌گیری و عمل به وظیفه و تکلیف فراخواند و افزود: آنچه که انتخابات 12 اسفند را رقم می‌زند حضور شور‌آفرین مردم است که اسباب غرور و پیشرفت کشور را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان نمین در پایان سخنان خود با اشاره به شیطنت چند ماه اخیر استکبار جهانی علیه کشورمان اظهار داشت: این انتخابات تمام فزون‌طلبی‌ها و شیطنت‌ها را نقش بر آب و حرکت آنها را عقیم می‌گذارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول