اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 58

مرادلو: برگزاری 145 برنامه انتخاباتی برای دانش‌آموزان زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 145 برنامه انتخاباتی از سوی آموزش و پرورش در استان زنجان برگزار شده است.

مرادلو: برگزاری 145 برنامه انتخاباتی برای دانش‌آموزان زنجانی

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یکی از رویکردهای اساسی آموزش و پرورش موضوع انتخابات است.

وی با اشاره به برخی از همایش‌های برگزار شده در زمینه انتخابات اضافه کرد: یکی از اهداف مهم در برگزاری این همایش‌ها افزایش بصیرت مردم در موضوع انتخابات است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همایش‌های برگزار شده ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بوده و با استقبال خوبی از سوی این دو گروه مواجه شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع 24 هزار و 623 نفر در همایش‌های انتخاباتی برگزار شده از سوی آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند.

مرادلو با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات و برگزاری برنامه‌های مختلف در این زمینه لبیکی دوباره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است، ادامه داد: یکی از اهداف بسیار مهمی که در همایش‌های برگزار شده از سوی انتخابات مورد توجه قرار گرفته افزایش آگاهی رای اولی‌ها در زمینه انتخابات است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از افراد جامعه را دانش آموزان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: با احتساب پدر و مادر دانش‌آموزان در حال حاضر 40 تا 50 درصد جامعه زیر پوشش آموزش و پرورش قرار دارند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 180 هزار دانش آموز در مدارس استان زنجان به تحصیل اشتغال دارند، که با احتساب والدین این تعداد بیش از 400 هزار نفر می‌شود.

وی با بیان اینکه تشویق دانش‌آموزان و اولیا برای حضور حداکثری در انتخابات یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است، افزود: اداره کل آموزش و پرورش در برخی از برنامه‌های خود با برگزاری برنامه برای دانش‌آموزان در تلاش برای افزایش آگاهی اولیا در زمینه انتخابات از طریق دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول