اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

تجلی حضور مردم در انتخابات بر پیکر استبداد لرزه می‌افکند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: تجلی حضور مردم در انتخابات پیکر استبداد را می‌لرزاند و خیال واهی دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

تجلی حضور مردم در انتخابات بر پیکر استبداد لرزه می‌افکند

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ملت ایران امانت‌داران خوبی برای نظام جمهوری اسلامی و امام (ره) و شهدا هستند، اظهار داشت: بدون شک شرکت در انتخابات نیز یکی از وظایف امانت‌داری مردم از آرمان‌های شخصیت‌های چون امام خمینی (ره) و افرادی که تمام وجود خود را وقف انقلاب و آسودگی مردم کردند، به شمار می‌رود.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات سدی فولادین در برابر تهاجم و زیاده‌خواهی ابرقدرت‌ها است و پشتوانه محکمی برای تحقق بسیاری از مطالبات مردمی و اهداف ملت ایران محسوب می‌شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دشمنی‌ها و فتنه‌ها سنگ اندازی‌های نظام استکبار بر سر نظام جمهوری اسلامی و ناامید کردن ملت ایران یادآور شد: استکبار جهانی از طریق جنگ نرم با تمام قدرت خود به میدان آمده است تا ملت ایران را مجبور به تسلیم کند، اما اراده خداوند با حضور مردم به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای همچون همیشه بذر نا امیدی را در دل دشمن می‌کارد.

سالک تصریح کرد: انتظار داریم با حضور آحاد واجدان شرایط شرکت در انتخابات و انتخاب افرادی شایسته بتوان در آینده مجلسی پیرو ولایت، شجاع و کفر ستیز را به وجود آورد که از هیچ تلاشی برای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب فروگذار نیست.

انتهای پیام/خ۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول