اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اردستان خطاب به نامزد‌های انتخاباتی

سربلندی نظام مهم‌تر از پیروزی نامزد‌ها در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: کاندیداتور‌های انتخاباتی باید بر اساس ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌گرا نباشند و این افراد نباید تنها با هدف راه‌یابی به مجلس در صحنه رقابت با سایر کاندیدا‌ها وارد شوند.

سربلندی نظام مهم‌تر از پیروزی نامزد‌ها در انتخابات است

روح‌الله سلگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات با بصیرت کامل در راستای انتخاب نمایندگان اصلح و کارآمد برای مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم نباید به افرادی رأی بدهند که تکیه بر کانون‌های ثروت و قدرت زده باشند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بر اساس برآیند جمهوریت و اسلامیت و تلفیقی از این دو ویژگی در مجلس فعالیت کنند و تصمیم‌گیری‌های آنها و اعلام مواضع آنها در راستای حفظ استقلال جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرماندار شهرستان اردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس حمایت از اقشار ضعیف جامعه استوار شده است، تصریح کرد: ساده‌زیستی تمام، دفاع از حقوق اقشار ضعیف و محروم جامعه و دنباله‌روی از قوانین حمایت‌کننده و مطالبات حقوق این قشر از جامعه باید در اخلاق و رفتار کاندیداتور‌های انتخاباتی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف نظام به شمار می‌رود، تاکید کرد: فقر و تبعیض باید از میان جامعه زدوده شود و محرومیت‌زدایی از سطوح مختلف جامعه به عنوان شاکله اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

سلگی با اشاره به اینکه مجلسی‌های آینده باید با این هدف تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مورد نیاز را برای جامعه انجام بدهند و با تصویب و اجرای قوانین به حمایت از محرومان بپردازند، افزود: پس از آغاز انقلاب سال 1357 حکومت جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین حکومت سیاسی و اعتقادی بنا شده به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم سالاری دینی شکل گرفته است، بیان داشت: امروز پس از 33 سال از عمر انقلاب و با وجود تمامی دسیسه‌ها و اقدامات تخریبی دشمنان علیه نظام و انقلاب ملت ایران همواره در راستای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام تلاش می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردستان با اشاره به اینکه این نوع از نظام سیاسی مبتنی بر اسلام و مردم سالاری است، ادامه داد: در حالی که بسیاری از نظریات بر حول این محور بوده که دین افول توده‌ها و دین در تقابل با مردم سالاری است.

وی با اشاره به اینکه نظریه جمهوری سلامی ایران مبتنی بر ولایت فقیه و مردم سالاری دینی بوده و نظریه‌های مطرح شده را به چالش کشانده است، گفت: تاکنون به تمامی دنیا ثابت شده که جمهوری اسلامی ایران تلفیقی از جمهوریت و اسلامیت است.

فرماندار شهرستان اردستان تصریح کرد: در حال حاضر از گروه‌های مختلف سیاسی برای حضور در انتخابات آماده شده‌اند و مردم باید با بصیرت کافی و تشخیص خود نمایندگان اصلح را برای ساختن مجلسی کارآمد و توانمند برای انقلاب و نظام انتخاب کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول