اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری هندیجان خبر داد

حضور همه جانبه کارکنان دادگستری هندیجان در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری هندیجان از حضور همه جانبه کارکنان دادگستری شهرستان در انتخابات این دوره خبر داد.

حضور همه جانبه کارکنان دادگستری هندیجان در انتخابات

سیدمحمود هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان در خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطمئناً حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد که مردم به نظام، امام راحل و رهبری تعلق خاطر دارند.

وی افزود: همان‌طور که مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند که این نظام از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است مطمئناً در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده و حداکثری این پشتوانه را به جهانیان نشان خواهند داد.

رئیس دادگستری هندیجان تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود مطمئناً افراد اصلح را به مجلس می‌فرستند و ما شاهد مجلسی قوی و برآمده از متن مردم خواهیم بود.

این مسئول سپس به هجمه‌ها و فشارها علیه نظام اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد کشور ایران را از رسیدن به پیشرفت‌های علمی باز نگه دارد و تحریم‌های اقتصادی، ترورها و فشارها به این دلیل است که ملت ایران را وابسته به غرب کند.

هاشمی اضافه کرد: کارکنان و پرسنل دادگستری این منطقه در 12 اسفندماه سال جاری هم‌صدا و همگام با دیگر نهادهای کشور حضوری همه‌جانبه و بی‌بدیل در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات، برگی زرین در این مهم به ثبت رسانده و با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند داشت.

رئیس دادگستری هندیجان در پایان اذعان داشت: مطمئناً مردم با حضور گسترده در انتخابات به دشمنان و جهانیان ثابت خواهند کرد که هم چنان پشت نظام، انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول