اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

اصولگرایانی که رأی نمی‌آورند کنار بکشند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نامزدهای اصولگرایی که رأی نمی‌آورند به نفع دیگر اصولگراها کنار بکشند.

اصولگرایانی که رأی نمی‌آورند کنار بکشند

محمدجواد نوری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، پیرامون انتخابات پیش روی مجلس اظهار کرد: انتظار تشکل‌های دانشجویی این بود که تصمیم‌گیری در رابطه با اجماع اصولگراها خیلی زودتر انجام می‌گرفت و اصولگراها در استان قزوین به وحدت می‌رسیدند ولی هنوز هم دیر نشده و اصولگرایانی که می‌دانند رأی نمی‌آورند باید به نفع دیگر اصولگراها از کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم کناره‌گیری کنند.

وی افزود: تجربه نشان داده است که مردم به افرادی اعتماد می‌کنند و رأی می‌دهند که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و در راستای رأی آوردن، خلاف واقعیات صحبت نکنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تصریح کرد: کاندیداها باید در خصوص وعده‌های انتخاباتی دقت بیشتری به خرج دهند و وعده‌های معقول و واقعی را بیان کنند.

نوری ادامه داد: مردم باید شخصی را انتخاب کنند که انقلابی بوده و از همه اصلح‌تر باشد.

وی خاطر نشان کرد:تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از هفته گذشته دیدارهای خود با کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم را آغاز کرده‌اند و در این راستا نشست‌هایی با نخبگان استان، امام جمعه موقت قزوین و دیگر مسئولان و مدیران داشته‌اند.

این فعال دانشجویی تشریح کرد: همچنین به منظور آگاهی از برنامه‌های همه نامزدها جلساتی با آقایان سیدمرتضی حسینی، داوود محمدی، علی عباسی، فرج‌الله فصیحی‌رامندی، عباس نیکویه، غلامعلی فلاح برگزار کرده‌ایم و متأسفانه آقای قدرت‌الله علیخانی نیز فرصت نداشتند تا برنامه‌های خود را برای تشکل‌های دانشجویی بیان کنند.

نوری تصریح کرد: هفته آتی انتخابات نمادین در دانشگاه امام خمینی برگزار می شود و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه نیز هدف خود را حضور حداکثری مردم در انتخابات ترسیم کرده‌اند و با روشنگری در بین دانشجویان و آحاد مردم به انجام این مهم کوشش می‌کنند.

وی با اشاره به افول فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی در سال‌های اخیر، عنوان کرد: این افول در سطح کشوری رخ داده است که با برگزاری انتخابات پیش رو و بیداری اسلامی، خون تازه‌ای در رگ‌های تشکل‌های دانشجویی جریان پیدا می‌کند.

نوری با دعوت از تمامی آحاد جامعه و دانشجویان برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این انتخابات امید همه مستضعفان جهان است و باید با شور و حضور حداکثری برگزار شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول