اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز تبلیغات 278 نامزد بهارستان نهم در خراسان رضوی

پیشوازی از انتخابات نهم رنگ و بوی جدید به خود گرفت

خبرگزاری فارس: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات در استان خراسان رضوی همانند سایر استان‌های کشور رنگ و بوی جدید به خود گرفت.

پیشوازی از انتخابات نهم رنگ و بوی جدید به خود گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، از صبح امروز در استان خراسان رضوی همانند سایر استان‌های کشور تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد دور جدیدی از مرحله انتخابات شد و اکنون هر گروه و نامزدی به دنبال بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود به مردم است.

رقابت 278 نامزد انتخابات برای کسب 18 کرسی سبز بهارستان

با آغاز رسمی تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی 278 نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی رقابت خود را برای کسب 18 کرسی سبز بهارستان خراسان رضوی آغاز کردند و اکنون نامزدها به دنبال آن هستند که با بیان سابقه‌کاری و نیز ارائه برنامه‌های خود بستر را برای کسب عنوان نمایندگی خود در مجلس نهم فراهم کنند.

به ازای هر 15 نامزد یک کرسی سبز بهارستان

سهم استان از مجلس شورای اسلامی 18 نماینده است که در این راستا و با توجه به اینکه رقابت میان 278 نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی برای کسب 18کرسی‌های مجلس نهم در استان قطعی شده است، می‌توان گفت که به ازای هر 15.4 نامزد یک نفر حائز نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان خراسان رضوی است.

31 نامزد در خراسان رضوی انصراف دادند

از ابتدای ثبت‌نام نامزدها تا اعلام نهایی لیست نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان و نیز بر اساس آخرین اطلاعات و اخباری که از سوی استانداری خراسان رضوی منتشر شد تا شامگاه گذشته تعداد 31 نفر از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ادامه راه انصراف دادند.

علاوه بر این در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد 68 نفر از استان رد صلاحیت شدند.

‌نهمین دوره ان‍ت‍خ‍‍اب‍‍ات‌ مجلس شورای اسلامی در حالی در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که علاوه بر این انتخابات، این استان شاهد برگزاری انتخابات میان‌ دوره‌ای چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز هست که این امر بر شور انتخاباتی استان افزوده است.

رقابت 3 نامزد برای کسب یک کرسی مجلس خبرگان رهبری در استان

تبلیغات نامزدهای میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان رضوی برای کسب یک کرسی مجلس خبرگان رهبری استان میان 3 نامزد است و تبلیغات این نامزدها از چند روز گذشته در استان آغاز شده است.

6 هزار و 126 صندوق اخذ رای در خراسان رضوی

تعداد صندوق‌های رای برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 3 هزار و 89 صندوق رای در سراسر استان است.

علاوه بر این 3 هزار و 37 صندوق نیز به منظور برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان در نظر گرفته شده است که بر این اساس انتخابات 12 اسفند ماه خراسان رضوی با 6 هزار و 126 صندوق اخذ رای در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول